Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:23:05 GMT

رایزنی عارف برای تمدید حضور فاضلی در دانشگاه

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۳۵۵۰

رایزنی عارف برای تمدید حضور فاضلی در دانشگاه

با وجود ناکامی محمد فاضلی در کسب آرای هیات اجرایی دانشگاه شهید بهشتی برای تبدیل از وضعیت پیمانی، رئیس بنیاد امید ایرانیان، رایزنی‌هایی برای تمدید حضور وی در دانشگاه صورت داده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در قالب کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران رایزنی‌هایی با مقامات مسئول برای وضعیت برخی از اساتید دانشگاه صورت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر برخی گزارش‌ها عارف در تلاش است، شرایط قانونی را برای تمدید حضور این اساتید از جمله محمد فاضلی در دانشگاه  فراهم کند.

در فضای مجازی و برخی از رسانه‌های اصلاح طلب خبری مبنی بر اخراج محمد فاضلی، استاد جامعه‌شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشکده شهیدبهشتی منتشر شده بود و پس از آن برخی از چهره های اصلاح طلب از جمله حسام الدین آشنا مشاور رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم، عبدالناصر همتی نامزد اصلاح طلبان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب به این موضوع واکنش نشان دادند. 

پیگیری‌ها نشان داده بود محمد فاضلی از دانشگاه اخراج نشده است بلکه به صورت پیمانی در دانشگاه شهید بهشتی حضور داشته و در مرحله تبدیل وضعیت، موفق به کسب آرای هیات اجرایی نشده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت محمدرضا عارف محمد فاضلی دانشگاه شهید بهشتی مشرق بنیاد امید ایرانیان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت محمد فاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 خاطرات جالب همکاری ایرج مهدیان با ویگن و عارف در مولن‌روژ، خوانندگی در جایی که زمانی صاحب آن، خانم دلکش بود را ببینید. مهدیان در این گفتگو از لباسی که در خشکشویی گیر کرده بود(به دلیل فوت پدر صاحب مغازه) و کت‌وشلواری که با آن بالاجبار، ۳شب اجرا رفت و جوانی که فکر می‌کرد او همین یک‌دست لباس را دارد، گفت.

دیگر خبرها

  • هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم