Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس از برگزاری ۴۳ برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی توسط هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان این شهرستان خبر داد.

حجت الله یوسفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حضور فعال هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان شهرستان گنبدکاووس در گرامیداشت دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که در دهه مبارک فجر برنامه های جذاب و متناسب با فضای ورزشی و روحیه جوانی را طراحی و اجرا کنیم تا علاوه بر تکریم و گرامیداشت ایام سالگرد پیروزی انقلاب در انتقال مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی به جوانان سهیم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان به ویژه شهدای ورزشکار یکی از برنامه های ما در این دهه است، افزود: دیدار با پیشکسوتان ورزشی رشته های مختلف با حضور جوانان و قهرمانان ورزشی شهرستان از دیگر برنامه های ماست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مراسم تجلیل از روسا، نواب روسای هیئت های ورزشی و دبیران سمن ها در دهه فجر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و جوانان شهرستان نیز در این دهه با حضور در پایگاههای انتقال خون در طرح نذر خون شرکت خواهند کرد.

یوسفی با اشاره به اینکه دیدار با ائمه جمعه، فرماندار ویژه شهرستان و مسئولان قضایی شهرستان از دیگر برنامه های ما در دهه فجر امسال است، تصریح کرد: رژه اسب سواران، رژه خودروهای مسابقات آفروید و مسابقات رالی خانوادگی جام فجر نیز از برنامه های هیئت های ورزشی ما در این ایام خواهد بود.

وی از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در مناطق حاشیه ای شهر گنبدکاووس خبر داد و گفت: جشنواره بازی های بومی و محلی و همچنین برگزاری کارگاههای آموزشی حوزه ازدواج از دیگر برنامه های هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد گنبدکاووس در دهه فجر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی توسط یکی از سمن های شهرستان در این ایام صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مسابقات فوتسال کارکنان دولت نیز در این ایام به میزبانی اداره ورزش و جوانان گتبدکاووس برگزار می شود.

یوسفی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در مناطق مختلف شهرستان و نشست های تخصصی داوری درجه سه و دو در رشته های متعدد از دیگر برنامه های ما در این ایام است، گفت: ۴۳ برنامه شاخص در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سمن ها و هیئت های ورزشی گنبدکاووس طراحی شده که به مرحله اجرا می رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گلستان دهه فجر گنبدكاووس اداره ورزش و جوانان دیگر برنامه هیئت های ورزشی جوانان شهرستان برنامه های ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان نقش مهمی در آشنایی این نسل با معارف دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی مذهبی ایران اسلامی محسوب می‌شود، در ایجاد وحدت و هوشیاری مردم بر تبیین ارزش‌های معنوی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد الگوی انحرافی در بین جوانان، افزود: برگزاری جشن‌های معنوی در این دهه با مشارکت بیشتر جوانان نقش مهمی در آشنایی نسل جوان با معارف دین و ارزش‌های انقلابی و الهی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: محیط‌سازی اداری و آذین‌بندی سطح شهر برای آگاهی‌بخشی بیشتر جامعه و حضور پرشور مردم در برنامه‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این نشست ستار هدایت‌خواه مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۴۰ عنوان برنامه متنوع در دهه کرامت در استان برگزار می‌شود و به مدت ۱۱ روز خدام امام رضا (ع) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق محروم استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور پرچم امام رضا (ع) در استان، افزود: دیدار خادمان با بیماران، فعالان فرهنگی و ده‌ها دیدار دیگر در این جشن‌ها برنامه‌ریزی شده‌است.

هدایتخواه تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مختلف معنوی در ۱۲۰ بقعه متبرکه استان، همایش بزرگداشت امام‌زادگان و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 747286

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود