Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان مقابل یوونتوس به پیروزی نیاز داشت تا اینترِ صدرنشین را تعقیب کند اما کار برای آنها با این تساوی ۰-۰ سخت تر از گذشته شد. در نیمه اول، زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه ۲۸ به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و اولویه ژیرو جای او را در ترکیب گرفت. استفانو پیولی پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

ایبرا از ناحیه تاندون آشیل احساس درد داشت و زمین بازی را مقصر می دانست و زمین بسیار بد و سفت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم طی روزهای آینده بتواند ریکاوری کند. 

ژیرو و کالابریا بهترین شانس های میلان را از دست دادند اما وویچک شزنی در طول بازی چندان کار سختی نداشت و مورد آزمایش قرار نگرفت:

ما با توجه به شریطمان و حریف، عملکرد خوبی داشتیم اما در محوطه یوونتوس به تصمیم گیری های بهتری نیاز داشتیم. شرایط زمین برای هر دو تیم مشکل ایجاد کرده بود و باعث می شد ما کنترل توپ خوبی نداشته باشیم و مجبور بودیم لمس توپ بیشتر و اضافه ای برای کنترل داشته باشیم و این باعث کندی بازی ما می شد. 

تلاش کردیم خطرناک باشیم و یوونتوس را محدود کنیم تا شانس گلزنی ایجاد نکند. مسیاس بیشتر به وسط متمایل بود اما در محوطه حریف کمبودهایی داشتیم. فکر نمی کنم این مشکل تاکتیکی باشد زیرا بازیکنان ما در محوطه حریف حضور داشتند اما توپ آخر را اشتباه می زدند. 

میلان هفته پیش با اشتباه مرگبار داور، سه امتیاز را به اسپتزیا واگذار کرد و مقابل یوونتوس هم به تساوی رسید:

در حال حاضر پیروزی در بازی ها بسیار سخت است. به کیفیت و انسجام زیادی نیاز است. قطعا هفته آسانی را سپری نکردیم زیرا برای هضم آنچه اتفاق افتاده، به زمان نیاز است. عملکرد ما در این هفته خوب نبود اما به دلیل شکست مقابل اسپتزیا، نه تساوی مقابل یوونتوس. اگر مقابل اسپتزیا پیروز می شدیم، شرایط بازی امشب هم بسیار متفاوت بود. 

بعد از وقفه بازی های ملی، میلان باید به مصاف اینتر برود:

می دانیم بازی مقابل یوونتوس و اینتر در آینده ما تاثیر زیادی دارند. اگر اینتر را نبریم، فصل ما بسیار مشابه با فصل گذشته خواهد شد که دوم شدیم و خطر از دست دادن سهمیه وجود داشت. ما روش خودمان را برای بازی داریم و باید درک کنیم اگر می خواهیم دوباره به چیزی خارق العاده برسیم، باید همه توانمان را بگذاریم. امشب عملکرد فردی بسیار از بازیکنان در سطح بالایی بود. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مقابل یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ابتدای فصل جاری توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و حتی تا مقطعی با اینتر در کورس قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا حضور داشت اما شرایط پس از باخت این تیم مقابل نراتزوری تغییر کرد.

شاگردان آلگری این هفته در دیدار برابر میلان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا حضورشان در رتبه سوم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا هم با اما و اگر همراه باشد و خطر از دست دادن این جایگاه هم آنها را تهدید کند.

نمایش ضعیف بیانکونری در چند هفته اخیر باعث شده است که بسیاری از هواداران یوونتوس انتقاداتی را از سرمربی این تیم مطرح کنند و حتی گفته شده بود که مدیران این باشگاه هم در حال بررسی شرایط برای قطع همکاری با آلگری در پایان فصل هستند.

اما اتفاق عجیبی که در جریان بازی برابر میلان رخ داد این بود که گروه رسمی هواداران اولترای یوونتوس نشان دادند که علاقه زیادی به این مربی ایتالیایی دارند و در طول بازی بارها و بارها نام او را فریاد زدند و حتی روز گذشته بنری بزرگ را با خودشان به ورزشگاه برده و روی آن از او درخواست کرده بودند که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، اتفاقی عجیب که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

روی این بنر نوشته شده بود: «آقای آلگری تو باید بمانی، ما می‌خواهیم با تو به جام باشگاه‌های جهان برویم!»

دیگر خبرها

  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!