Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال به لطف گلزنی مهاجم ایرانی خود، گام دیگری به سوی قهرمانی این رقابت‌ها برداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پورتو بامداد امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال، میزبان فامالیکائو بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

اوتاویو در دقیقه 25، لوئیس دیاز در دقیقه 37 و مهدی طارمی در دقیقه 78 (از روی نقطه پنالتی)، گلزنان پورتو در این مسابقه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریسیلی هم یکی از گل‌های خورده فامالیکائو را در دقیقه 1+90 جبران کرد.

طارمی به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد

طارمی از ابتدای مسابقه روی نیمکت پورتو نشسته بود و از دقیقه 70، به جای فابیو ویرا وارد زمین شد. مهاجم تیم ملی کشورمان در ادامه توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد و خودش گل سوم شاگردان کونسیسائو را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

پورتو با این پیروزی، 53 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال را استحکام بخشید. یاران طارمی اکنون شش امتیاز با تیم رده دومی اسپورتینگ فاصله دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی لژیونرهای فوتبال ایران تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی لیگ برتر پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.
به گزارش فارس، در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.
پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.
حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟
در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902352

دیگر خبرها

  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • اعطای جایزه شیخ مفید به ۱۰۰ استاد شاگردپرور
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت