Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین ضیا آذری گفت: تنیس یک رشته انفرادی است و فدراسیون کمترین نقش را در درخشش مشکات صفی داشت.

فرزین ضیا آذری، دبیر فدراسیون تنیس درباره درخشش مشکات الزهرا صفی در رقابت های گرند اسلم استرالیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقاتی که صفی در آن شرکت کرده جزو بزرگترین رویدادهای ورزشی در رشته تنیس است که حضور در این مسابقات شرایط ویژه خودش را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه واقعا مشکات الزهرا صفی و مادرش تلاش و پیگیری‌های زیادی را انجام دادند بنابراین بیشترین زحمت را خود صفی کشیده است. فدراسیون فقط برای چند ساعتی زمین تمرین در اختیار این ورزشکار گذاشت و دو پاداش هزار دلاری پرداخت کرد که واقعا بسیار ناچیز است اما خوشبختانه با تلاش و انگیزه ای که خودش داشت و البته تیمی که در همراهش بود موفق شد تا در این رویداد بزرگ به عنوان نماینده ایران شرکت کند.

وی اضافه کرد: امیر صدری واقعا با 10 سال سابقه مفید در رشته تنیس در همه این سال‌ها تنیسورهای خوبی را به این رشته معرفی کرده است. سینا مقیمی، کسری رحمانی و حالا هم مشکات الزهرا صفی از جمله تنیسورهایی هستند که با یک برنامه ریزی درست و هدایت خوب امیر صدری در این رشته می‌درخشند. شاید فدراسیون همانطور که گفتم کمترین نقش را در این نتیجه داشته باشد البته که در تمام دنیا هم نقش فدراسیون همین است. تنیس یک رشته انفرادی است و بیشتر زحمت را خود ورزشکار می‌کشد و فدراسیون‌ها بیشتر در نقش برنامه‌ریزی و حامی در کنار این تنیسورها قرار می‌گیرند.

دبیر فدراسیون تنیس درمورد عدم حضور تنیس در بازیهای آسیایی نیز گفت: در جلسه اولی که با کمیته ملی المپیک داشتیم بحث حضور تنیس در این بازهای مطرح شد و در ادامه قرار شد یک جلسه دیگر برای دفاع به ما داده شود که در این جلسه نیز آقایان عزیزی، طاهری، صفتی و خانم فصیحی حاضر شدند مطالب لازم عنوان شد ولی هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است. به هر صورت تنیس حالا دیگر یک ورزشکار خوب و طراز اول دارد که باید دیده شود و مورد حمایت باشد. حق مشکات است که در این بازیهای حضور داشته باشد اولویت ما هم حضور بخش بانوان مان دراین بازیهاست و بعد تیم آقایان. 

ضیا آذری همچنین درباره فعالیت امیر جدید در رشته تنیس بیان کرد: آقای امیر جدیدی سال‌هاست تنیس بازی می‌کند و اتفاقا جزو تنیسورهای خیلی خوبی هم هستند اما به هر جهت ترجیح دادند در حوزه هنر فعالیت بیشتری داشته باشند که می‌بینیم در این عرصه هم ستاره شدند. با این حال حضورشان برای ما و خانواده تنیس افتخار است. حتی از او برای اردوی تیم‌ملی هم دعوت کردیم ولی به دلیل آسیب دیدگی جزئی که داشتند ترجیح دادند این فرصت را در اختیار جوان‌ترها بگذارند. ولی حضورشان در این رشته خوب است و باعث دیده شدن تنیس می‌شود. جای خوشحالی دارد؛ حضور فردی مانند جدیدی و درخشش مشکات باعث شده این رشته در حال حاضر بیشتر شناخته شود و مورد توجه باشد. 

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرزین رقابت برنا زمین ایران المپیک بازی خانواده آسیب دیدگی تنیس امیر جدیدی مشکات الزهرا صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز ادامه یافت که تیم ایران با قبول شکست ۲ بر یک برابر عربستان، باید برای کسب مقام سومی به میدان برود.   تیم پسران کشورمان در بازی نخست انفرادی توسط امیرکسری رنجبر به پیروزی رسید، اما در بازی دوم آراد زینلی نتوانست به برتری دست یابد، در ادامه تکلیف تیم برنده به دیدار دونفره کشیده شد که عربستان در نهایت ۲ بر یک برنده شد تا شاگردان امیرحسین اسفندیاری شانس حضور در فینال را از دست بدهند.   امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند. سرپرستی این تیم نیز بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است. رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.   گفتنی است در همین مسابقات، تیم دختران کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)