Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی به افسر کلانتری گفت: دیشب با همسرم سر موضوعی دعوا کردیم و آنقدر عصبانی شدم که شروع به کتک زدن او کردم اما ناگهان به خاطر ضربه‌هایی که به سرش زدم از هوش رفت و متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد.
پس از این اعتراف تیم جنایی راهی خانه مرد میانسال شد و به محض ورود به خانه جسد مقتول را داخل اتاق پذیرایی پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دستور بازپرس کشیک قتل، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و همسرش در تشریح این جنایت گفت: سال‌هاست که اعتیاد دارم و هر نوع ماده مخدری که به دستم برسد مصرف می‌کنم این اواخر هم شیشه می‌کشیدم اما بعد از مصرف مواد دچار توهم می‌شدم به قدری اعتیاد زندگی‌ام را تحت تأثیر قرار داده بود که دیگر دوست و فامیل به خاطر رفتار و حرکات من با ما رفت و آمد نمی‌کردند و همسرم می‌گفت اعتیاد تو باعث شده همه با ما قطع رابطه کنند. از چند هفته قبل هم مدام فکر می‌کردم همسرم به من خیانت می‌کند و با هم سر این موضوع دعوا می‌کردیم و کتکش می‌زدم این روزهای آخر به حدی آزار می دیدم که دیگر تحمل نداشتم. روز حادثه وقتی همسرم در خانه کار می‌کرد به سراغش رفتم و دوباره موضوعی را بهانه کردم و او را کتک زدم؛ صدایی در سرم می‌پیچید و به من می‌گفت باید همسرم را بکشم بعد هم آنقدر به سرش ضربه زدم که جان باخت.
بدنبال اعتراف‌های این متهم، وی به اتهام قتل عمد بازداشت شد. 21302 کد خبر 1595692

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قتل بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس

طرفداری | امید عالیشاه طی یک حرکت رونالدینیویی تولد همسرش را تبریک گفت.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اقدامی جالب، با انتشار عکس خود در یک استوری اینستاگرامی، تولد همسرش را تبریک گفت. این اقدام کاپیتان پرسپولیس عده زیادی را یاد حرکت ماتوئیدی بازیکن سابق یوونتوس انداخت که با اسکرین شات از صفحه سرچ گوگل، ولنتاین را به همسرش تبریک گفته بود.

امید عالیشاه نوشت:

چه اسفندها دود کردیم برای تو. ای آرزوی اردیبهشتی که گفتند این روزها میرسی از همین راه. زادروزت مبارک همسر عزیزم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند