Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم ملی هندبال کشورمان در دور گروهی با اقتدار از سد تیم‌های استرالیا، هند و عربستان گذشت تا به عنوان صدر نشین راهی مرحله بعد شود. شاگردان مانوئل مونتایا فرناندز در اولین دیدار مرحله دوم خود روز شنبه عراق را از پیش رو برداشتند تا در آستانه حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا و کسب سهمیه جهانی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان هندبال کشورمان روز شنبه برابر عراق با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ به پیروزی رسیدند. شاگردان فرناندز در دومین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌ها امروز از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف کویت خواهند رفت.

تیم‌های ملی هندبال ایران و کویت در ۱۹ دوره برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال مردان آسیا ۷ بار برابر هم قرار گرفتند که همین امر باعث شده است تا کویت به رقیب دیرینه ایران تبدیل شود. ۲ تیم تا کنون در ۷ رویایی که با یکدیگر داشته‌اند ۳ پیروزی سهم ایران بوده است و ۴ پیروزی سهم کویتی‌ها که این آمار کفه ترازو را به سمت آن‌ها سنگین کرده است. تیم ملی کویت با ۴ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و ۴ عنوان سومی، دومین تیم پر افتخار هندبال آسیا محسوب می‌شود و از بازیکنان بسیار خوبی هم بهره می‌برد. تیم ملی هندبال کشورمان هم تنها با یک عنوان سومی هشتمین تیم هندبال جهان است.

آخرین رویارویی تیم‌های هندبال ایران و کویت

۲ تیم ملی هندبال ایران و کویت در رقابت‌های قهرمانی هندبال مردان آسیا ۲۰۲۰ برای آخرین بار برابر هم قرار گرفتند که در آن دیدار ملی پوشان کشورمان با ترکیب: مجتبی حیدرپور، محمد فرهادی شجاع، میلاد مسائلی، شاهو نصرتی، سجاد استکی، پویا نوروزی نژاد، علیرضا موسوی، اله کرم استکی، سلمان بربت، محسن بابا صفری، مجبتی کرمیان، یونس آثاری، سعید حیدری راد و محمدرضا اورعی موفق شد با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ کویت را شکست دهد. کویت که در سال ۲۰۲۰ میزبان این رقابت‌ها بود در رده هشتم جای گرفت و ایران در این رقابت‌ها ششم شد.

گروه‌بندی تیم‌ها در مرحله اصلی مسابقات قهرمانی مردان آسیا:

گروه یک: کره، عربستان، قطر و ازبکستان گروه ۲: کویت، ایران، عراق و بحرین گروه ۳: اردن، هند، امارات، ویتنام گروه ۴: سنگاپور، استرالیا، عمان، هنگ کنگ برنامه کامل مرحله اصلی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا عربستان:

شنبه دوم بهمن:

قطر - عربستان ساعت ۱۲:۳۰ ایران - عراق ساعت ۱۴:۳۰ کره - ازبکستان ساعت ۱۶:۳۰ بحرین - کویت ساعت ۱۸:۳۰

دوشنبه ۴ بهمن:

ازبکستان - قطر ساعت ۱۲:۳۰ ایران - کویت ساعت ۱۴:۳۰ عربستان - کره ساعت ۱۶:۳۰ بحرین - عراق ساعت ۱۸:۳۰

چهارشنبه ۶ بهمن:

عربستان - ازبکستان ساعت ۱۲:۳۰ کویت - عراق ساعت ۱۴:۳۰ کره - قطر ساعت ۱۶:۳۰ ایران - بحرین ساعت ۱۸:۳۰

تیم‌های حاضر در این مسابقات روز هفتم بهمن استراحت خواهند داشت. مرحله نیمه نهایی ۹ بهمن و مرحله فینال و رده‌بندی در ۱۰ بهمن برگزار خواهد شد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ به میزبانی لهستان و سوئد را کسب خواهند کرد و ایران در صورت قرار گرفتن در جمع ۵ تیم پایانی برای دومین بار جواز حضور در این رقابت ها را کسب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید 

ایران ۲۸ - عراق ۲۵/ شاگردان فرناندز، عراق را هم از پیش رو برداشتند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی هندبال مردان آسیا تیم ملی هندبال ایران اخبار هندبال ملی هندبال مردان آسیا ساعت ۱۴ ۳۰ رقابت ها تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی

به گزارش"ورزش‌سه"، تیم ملی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به  وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کند و در صورت پیروزی به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند صعود خواهند کرد.

جلسه فنی پیش از مصاف با ازبکستان دقایقی پیش برگزار شد و در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی، سبک بازی ازبکستان، شیوه ایجاد موقعیت حریف، مهارت‌های دفاعی و نکات فنی در خصوص تاکتیک‌های مهار را با بازیکنان در میان گذاشت.

در ادامه هم وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با بررسی روند صعود ازبکستان و تحلیل چالش‌های گذشته و پیش رو گفت: «ما ایرانیم و حق اشتباه در این گذرگاه را نداریم، با بالاترین تمرکز درون زمین می‌رویم و حرفمان را توی زمین می‌زنیم.»
ایران در 4 بازی قبلی موفق به شکست افغانستان، بحرین، کویت و قرقیزستان شده و حالا پس از کسب سهمیه جام جهانی به دنبال قهرمانی آسیا است.

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین