Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@01:01:25 GMT

سقوط و مرگ دلخراش کودک ۲ ساله در استخر

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۴۵۰۷

سقوط و مرگ دلخراش کودک ۲ ساله در استخر

در یکی از شهرک‌های مسکونی ساوه پسر بچه ۲ ساله با سقوط در استخر جانش را از دست داد.

به گزارش مشرق، در یکی از شهرک‌های مسکونی شهرستان ساوه، پسر بچه‌ای ۲ ساله به علت سقوط در استخر باغی جان خود را از دست داد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه حدود ساعت ۱۵:۰۰ عصر روز گذشته گزارشی مبنی بر غرق شدگی کودک خردسالی در استخر یکی از باغات منزلی دریکی از شهرک‌های مسکونی این شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد جزئیات حادثه را این گون تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر بلافاصله تیم‌های امدادی و مأموران انتظامی در محل وقوع حادثه حاضر شدند که طی بررسی صورت گرفته مشخص شد کودک پس از جدایی از والدین در استخر آب کنار خانه باغ سقوط کرده است.

بلافاصله او را از آب بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل می‌کنند که با وجود تلاش نیروهای امدادی، فرزندش به دلیل خفگی در بیمارستان جان می‌سپارد.

با تائید مرگ این پسر بچه از سوی نیروهای امدادی بیمارستان، پرونده این حادثه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی فرستاده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از مردم خواست تا همواره در مراقبت از فرزندان خردسال خود، تلاش بیشتر کرده و از بازی کردن آنان در اطراف استخرها و سدهای خاکی و دیگر مکان‌هایی که فاقد هرگونه حفاظ ایمنی و نجات غریق هستند، خود داری کنند تا هرگز شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع:رکنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سقوط استخر پسر بچه مرگ اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج