Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری‌آنلاین - رسول بهروش

به هر حال همه جای دنیا ممکن است بازیکنان ولو با ارقام گزاف و سروصدای زیاد به تیمی ملحق شوند، اما نتیجه کار چندان مطلوب از آب درنیاید. چیزی که جای شگفتی دارد، واکنش عجیب استاد به انتقادات است. اسدی که در بازی پرسپولیس و فولاد شاهکار تاریخی «سقوط روی زمین بعد از ۲ دقیقه بازی» را رقم زد، در مواجهه با انتقادات، پیامی عجیب منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نوشته از توهین‌ها خسته است و البته یادآوری کرده که فقط ۴ ماه به پایان دوران حضورش در پرسپولیس باقی مانده! به این ترتیب اسدی برای خروج از تیمی شمارش معکوس را شروع کرده که پوشیدن پیراهن آن آرزوی میلیون‌ها جوان است؛ کسانی که خیلی از آنها استعداد کافی هم دارند، اما مجال عرض‌اندام پیدا نمی‌کنند.

عکس | استوری عجیب بازیکن پرسپولیس | هافبک سرخ ها جدایی خود را اعلام کرد!

گویا میلیاردرهای نازکدل فوتبال ایران، از حرفه‌ای‌گری فقط دریافت ارقام سنگین و غوطه‌زدن در لذت شهرت را آموخته‌اند. این سکه اما یک روی دیگر هم دارد؛ اینکه اگر به اندازه کافی تلاش نکنی و موفق نباشی، به همان اندازه تحت فشار قرار خواهی گرفت. اسدی در حالی به‌خاطر ۴ تا انتقاد ساده، ‌ترش کرده که همین امسال در فرانسه پوست لیونل مسی را کنده‌اند. مسی شاید بهترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد، اما فعلا حضورش در پاری‌سن‌ژرمن چندان موفقیت‌آمیز نبوده است. ستاره آرژانتینی البته ۵ گل در لیگ قهرمانان برای پاریس زده، اما فرانسوی‌ها خیلی بیشتر از این می‌خواهند و دمار از روزگار لئو درآورده‌اند. می‌توانید انتقادات گاه و بیگاه از کریس رونالدو در انگلستان را هم ببینید یا به اسپانیا نگاه کنید؛ جایی که هریستو استویچکوف به عثمان دمبله پیغام داده: «پررو نشو. اگر هم‌دوره من بودی باید کفش بازیکنان را تمیز می‌کردی.»

اینجا اما هیچ‌کس حق ندارد از عالیجناب اسدی بپرسد چه اتفاقی رخ داده که بعد از ۲ دقیقه حضور در زمین، چنین دچار تنگی نفس شدی و روی زمین غش کردی؟ به جرأت می‌توان گفت مصونیت عجیب میلیاردرهای فوتبال ایران را هیچ‌کس در دنیا ندارد. حتی در همین امارات هم می‌بینید که اگر نوراللهی و قائدی ۲ بازی خوب نباشند، رسانه‌ها از خجالت‌شان درمی‌آیند؛ آنقدر که احمد هفته گذشته ناچار شد پیام عذرخواهی به زبان عربی منتشر کند! اینجا اما ستاره‌های گرامی با کلی ناز و ادا و دریافت دستمزدهای کهکشانی، قراردادهای یکساله می‌بندند، یک‌شبه از طرف هواداران کم‌سال و جوگیر صاحب صدها فن‌پیج می‌شوند و انتظار دارند با هر کیفیتی، هیچ‌کس از گل نازک‌تر به آنها نگوید. خوش به حال‌تان خداوکیلی!

کد خبر 652235 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!

رضا اسدی در بازی سپاهان برابر پرسپولیس غایب خواهد بود.

طرفداری | رضا اسدی در بازی رفت برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شد و حالا در بازی برگشت غایب است.

پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. این دیدار برای دو تیم اهمیت بالایی دارد و باید دید کدام تیم می‌تواند سه امتیاز مهم را کسب کند.

سپاهان در بازی رفت موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد. در آن بازی، رضا اسدی با یک کاشته دیدنی دروازه سرخ‌ها را باز کرد. طبق پیگیری‌های خبرنگار طرفداری مشخص شد رضا اسدی در بازی برگشت برابر پرسپولیس غایب است و نمی‌تواند زردپوشان اصفهانی را همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد