Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سعید رضا کیخا رئیس هیات ژیمناستیک استان با اشاره به برگزاری رقابت‌های ژیمناستیک دختران استان، گفت: مسابقات ژیمناستیک هنری دختران قهرمانی استان فارس و انتخابی مسابقات کشوری (متولدین ۸۷، ۸۶ و ۸۵) با شرکت ورزشکارانی از شهرستان‌های شیراز، مرودشت، کازرون و داراب در باشگاه استاد اعظمی شیراز برگزار و چهره نفرات برتر مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این رقابت‌ها در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال برگزار شد و ۶ ژیمناست برتر این دوره برای انجام تمرینات مشترک زیر نظر مربیان منتخب استان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور شناخته شدند.

رئیس هیات ژیمناستیک استان فارس در ادامه با اعلام نتایج بدست آمده گفت: در مجموع امتیازات ۴ وسیله (قهرمان قهرمانان) مسابقات ژیمناستیک هنری دختران قهرمانی استان، خانم مریم بهاری از شیراز با امتیاز ۳۵/۲۷۵ به مقام نخست دست یافت و نوشین حسین زاده از شیراز با امتیاز ۳۵/۲۷۵ در جایگاه دوم ایستاد و روژان ثریا نیز از شیراز با امتیاز ۲۹/۲۷۵ جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. همچنین سهیلا قائدی از داراب با ۲۵/۰۵ امتیاز، هستی سلیمان تبار هم از داراب با ۱۹/۹۷۵ امتیاز و اسما صادقی از مرودشت با ۱۹/۵۵ در رتبه‌های چهارم تا ششم ایستادند. این نفرات جواز حضور در تمرین‌های تیم منتخب استان را کسب کردند، تا در نهایت ۴ ورزشکار به مسابقات کشوری اعزام شوند.

سعید رضا کیخا همچنین اسامی مدال آوران وسایل گوناگون رقابت‌های ژیمناستیک هنری دختران استان در حرکات زمینی مریم بهاری (شیراز) و سهیلا قائدی (داراب)، در پرش خرک نوشین حسین زاده (شیراز) و روژان ثریا (شیراز)، در چوب موازنه نوشین حسین زاده (شیراز)، مریم بهاری (شیراز) و اسما صادقی (مرودشت) اعلام کرد.

قضاوت این رقابت‌ها بر عهده خانم‌ها لیلا فیلی، زهره فراحی، مهسا نبی زاده، ملیحه حسینی نژاد، سمیه ابراهیمی، سمیرا غفاری، راحیل سرلک و منصوره ارزشمند بود. همچنین خانم‌ها فرنوش شیوایی و کتایون گنجور به ترتیب با عنوان ناظر و سرپرست فنی به امر برگزاری مسابقه کمک کردند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات هنری دختران قهرمانی فارس ژیمناست های برتر هنری دختران رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرهاد قلی‌زاده گفت: مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۲۱ تیم در دو رده نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌هایی از مازندران و گلستان و خراسان رضوی هم حضور داشتند.
وی افزود: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نائب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.
قلی زاده گفت: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا