Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی

یونس شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتی که در نیم‌فصل اول با آن مواجه شد، گفت: من در اوج دوران آمادگی بودم که متأسفانه مصدوم شدم و این اتفاق برای هر فوتبالیستی سخت و دردناک است. الان دو ماه از جراحی من می‌گذرد و تمام هدفم این است که مراحل درمانی را پشت سر گذاشته و پرقدرت‌تر از گذشته برگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: آن اوایل کنار آمدن با این مصدومیت برایم خیلی سخت بود و حتی می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم. من خیلی درد کشیدم و از شدت ناراحتی قصد خداحافظی داشتم، ولی رفته رفته از لحاظ روحی بهتر شدم. الان هم به این فکر می‌کنم که اگر فوتبال بازی نکنم دیوانه می‌شوم و دوست دارم هر چه زودتر برگردم.

شاکری با تمجید از باشگاه گل‌گهر تصریح کرد: رفتار باشگاه با من فوق‌العاده بود و حتی مدتی پیش قرارداد من تمدید شد. باید از امیرخان قلعه‌نویی، بازیکنان و سایر اعضای تیم هم تشکر کنم که حمایت خوبی از من داشتند. در این مدت باشگاه هزینه درمان مرا به صورت کامل پرداخت کرده است و حتی به من پاداش هم می‌دهند. من انگیزه زیادی دارم تا بعد از بازگشت به میادین، غیبتم را جبران کنم.

مهاجم گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که «آیا این تیم می‌تواند در فصل جاری سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد؟»، خاطرنشان کرد: اگر هفت امتیاز را برگردانند قطعاً گل‌گهر مدعی خواهد شد. من شنیده‌ام که ۹۹ درصد حکم تغییر خواهد کرد و امیدوارم این اتفاق صورت بگیرد.تمدید قرارداد یونس شاکری با باشگاه گل‌گهر

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی به مناسبت هفته سلامت و در دیدار با کارکنان مرکز بهداشت شهرستان زنجان، عنوان کرد: همه‌ ما بایستی تلاش کنیم شعار پیشگیری بهتر از درمان را به منصه ظهور برسانیم، چرا که پیشگیری بسیار سهل‌تر و کم‌هزینه‌تر از درمان است. 

وی افزود: اگر بتوانیم امر پیشگیری را به خوبی مدیریت کنیم، درصد بالایی از بیماری‌ها و مشکلات بعدی دامن‌گیر افراد جامعه نخواهد شد.

خالقی با تأکید بر اهمیت تجهیز کردن خانه‌های بهداشت، افزود: اگر خانه‌های بهداشت مناطق کوچک و کمتر توسعه‌یافته نظیر روستاها مجهز و به‌روز باشند، شاهد کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خواهیم بود.

او گفت: این موضوع سبب رفع مشکلات بهداشتی و درمانی ساکنان این مناطق شده و موجبات آسودگی آنان را فراهم خواهد آورد و طبعاً با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به شأن و جایگاه والای فعالان حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد: حیطه‌ کاری بهداشت و درمان از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. از آن‌جایی‌که این حوزه کاری با جان و حیات انسان‌ها در ارتباط است، فعالان حوزه بهداشت و درمان بایستی نهایت دقت و ظرافت را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟