Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:23:52 GMT

سارق با خودرو نگهبان را زیر گرفت و کشت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۵۹۱۹

سارق با خودرو نگهبان را زیر گرفت و کشت

فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری سارقی که حین سرقت اقدام به قتل نگهبان مجتمع در فاز ۸ کرده بود خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ‌بهزاد عبدیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارقی که حین سرقت اقدام به قتل نگهبان مجتمع در فاز ۸ کرده بود خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه در مقابل یکی از مجتمع‌های فاز ۸ پردیس تصادف منجر به فوت یک نفر نگهبان رخ داده و ضارب متواری شده است موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرقت در پردیس منجر به قتل نگهبان شد

 عبدیان گفت: پس از بررسی پلیسی مشخص شد موضوع تصادف منتفی و ضارب قصد سرقت از یکی از کارگاه‌های ساختمانی را داشته و نگهبان برای ممانعت از سرقت جلوی وی را گرفته و ضارب با خودرو به وی برخورد و در دم فوت کرده و از محل متواری شده که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کار آگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شدند افزود: متهم که سارق بوده و پس از سرقت از ساختمان نیمه کاره با خودروی پراید قصد فرار داشته که در هنگام خروج با هوشیاری نگهبان روبرو شده و پس از نافرجامی سرقت و فرارش با خودروی خود، نگهبان را زیر گرفته و وی را به قتل می‌رساند، و سپس به یکی از استان‌های همجوار متواری می‌شود.

زیرگرفتن نگهبان ساختمان در صحنه فرار از دزدی در پردیس

فرمانده انتظامی پردیس با اشاره به اینکه متهم پس از دستگیری در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرده اظهار داشت: طبق اعترافات متهم عنوان شد ابتدا برای سرقت وارد مجتمع شده و پس از سرقت قصد فرار داشته که با هوشیاری و مقاومت نگهبان روبرو شدم، و سپس با خودروی خود نگهبان را زیر گرفته و وی را به قتل رسانده است.

وی درپایان یاد آور شد، پلیس با هر گونه ناهنجاری و جرمی به صورت ویژه و در اسرع وقت برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار می‌رود ر صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع:رکنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت تصادف نگهبان پردیس سرقت سارق دزدی اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد