Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@22:36:15 GMT

سه مدیر و یک راه اشتباه در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۶۰۸۲

سه مدیر و یک راه اشتباه در پرسپولیس

راهی که مدیران گذشته پرسپولیس برای پرونده‌های بین المللی این باشگاه در پیش گرفتند و منجر به محرومیت و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شد، در دوره رضا درویش هم با قدرت ادامه دارد!

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر با ۳۵ امتیاز همچنان در جدال با استقلال تهران برای تصاحب صدر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پایتخت در حالی پس از این پیروزی به تعطیلات زمستانی رفتند که همزمان با خبر تکراری دیگری مبنی بر محرومیت از سوی فیفا برای حضور در نقل و انتقالات لیگ برتر روبرو شدند!

باشگاه پرسپولیس از دوران محمدحسن انصاریفرد تاکنون نتوانست طلب ۹۶ هزار دلاری «کریستین اوساگونا» مهاجم نیجریه‌ای پیشین خود را پرداخت کند تا با حکم فیفا بار دیگر از حضور در نقل و انتقالات محروم شود.

محکومیتی که در دوران جعفر سمیعی و مجید صدری نیز بارها برای پرسپولیس رقم خورد اما مدیران وقت باشگاه هرگز درباره آن توضیحی ندادند تا پرسپولیس همچون شکایت «ماریو بودیمیر»، «برانکو ایوانکوویچ»، «گابریل کالدرون» و «خواکین» با محرومیت روبرو شود.

بیشتر بخوانید:

انتشار رادوشوویچ؛ ۹۹۰ هزار یورو ناقابل!

رضا درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس نیز با وجود گذشت ۱۰ روز از حضور خود روندی مشابه با قبلی‌ها را طی می‌کند.

درویش با اصرار فراوان خبرنگاران حاضر به گفتگو درباره آخرین مشکلات باشگاه شد و عنوان کرد طلب اوساگونا ظرف یکی دو روز آینده پرداخت می‌شود اما صحبت از پنهان کاری باشگاه درباره اعلام احکام رسمی انضباطی فیفا نکرد.

اتفاقی که احتمالاً چند روز دیگر درباره شکایت «آنتونی استوکس» از پرسپولیس نیز منجر به رسانه‌ای شدن حکم فیفا می‌شود و درویش پس از آن درباره‌اش صحبت می‌کند. احتمالاً درویش فراموش کرده است درباره تضمین ۹ میلیارد تومانی پرسپولیس به سازمان لیگ درباره پرداخت طلب اوساگونا صحبت کند.

صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال طی گفتگویی راجع به بدهی بین‌المللی «کریستین اوساگونا» عنوان کرده بود: «پرسپولیس ۹ میلیارد تومان نزد سازمان لیگ پول دارد و مشکلی از این بابت نیست.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مطالبات اوساگونا از سوی سازمان لیگ به حساب این بازیکن واریز می‌شود، عنوان کرد: هر زمانی باشگاه پرسپولیس شماره حساب اوساگونا را به ما اعلام کند، مطالبات این بازیکن به حساب او واریز خواهد شد. تاکنون باشگاه پرسپولیس به ما شماره حساب نداده است».

با این حال باشگاه پرسپولیس دچار محکومیت از سوی بازیکن نیجریه‌ای خود شد تا در آستانه نقل و انتقالات زمستانی با چالشی عجیب روبرو شود.

چرخه معیوب باشگاه‌داری در پرسپولیس با طرفداران میلیونی‌اش در حالی ادامه دارد که خبری از شفافیت مدیریت باشگاه نیست و آنها بدون هیچ توضیحی درباره خدشه دار کردن اعتبار پرسپولیس، هواداران این تیم را آزرده خاطر می‌کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت باشگاه پرسپولیس سید مجید صدری جعفر سمیعی صادق درودگر تیم فوتبال پرسپولیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس

دوشنبه شب گذشته محمدحسین میثاقی پرسشی در خصوص بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا پرسید که دوست دارد آنها را در ترکیب احتمالی فصل آینده خود داشته باشد. جالب آن که سرمربی برزیلی پرسپولیس، ضمن اسم بردن از رامین رضاییان، رضا اسدی و شهریار مغانلو که سابقه بازی در پرسپولیس دارند، نام مهدی قایدی را نیز برزبان آورد.

در همین ارتباط شنیدیم اوسمار ویرا، علاقه بسیار زیادی نیز به سبک بازی گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی پرسپولیس دارد. بلانکو که در فصل جاری یکی از ستاره‌های جواد نکونام بود، با تأیید اوسمار ویرا و آنالیزور‌های یحیی گل محمدی در لیست پرسپولیس نیز قرار داشت، اما وقتی متوجه شد، سرمربی استقلال به زبان اسپانیایی تسلط داشته و سابقه بازی در لالیگا را دارد، ترجیح داد آبی پوش شود.

در این راستا شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس و رضا درویش به اوسمار ویرا پیشنهاد داده اند علی علیپور را برای فصل آینده داشته باشد که سبک بازی اش شبیه به گوستاوو بلانکوست. علی علیپور نیز مهاجمی دونده، سرزن، گلزن و جنگنده است که خیلی خوب دفاع حریف را پرس کرده و تحت فشار می‌گذارد.

علیپور که با سودای ادامه راه مهدی طارمی به لیگ پرتغال رفت، ۴ فصل نه چندان خوب را سپری کرد و حالا نه از ژیل ویسنته تیم خودش پیشنهاد دارد و تیمی دیگر در پرتغال را خواهان خود می‌بیند.

اوسمار ویرا نیز به دنبال مهاجمی با این خصوصیات است و فیلم بازی‌های آقای گل سابق ایران نیز به دستش رسیده است. رضا درویش ید طولایی در بازگرداندن بازیکنان سابق پرسپولیس دارد و این بار تصمیم گرفته است علی علیپور را بازگرداند.

مهاجمی که می‌تواند دوباره در پرسپولیس اوج بگیرد و مرد اول خط حمله قرمز‌ها شود. البته این موضوع منوط به این است که عمر مربیگری اوسمار ویرا و مدیریت رضا درویش در پرسپولیس طولانی شود!

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، اوسمار ویرا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • صحبت های رضا درویش درباره واگذاری پرسپولیس / فیلم
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد