Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@15:30:38 GMT

قیمت طراحی سایت در سال ۱۴۰۱ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۶۱۸۳

قیمت طراحی سایت در سال ۱۴۰۱ اعلام شد

در این مقاله، به بررسی بخشهای اصلی و مهم یک وب سایت  پرداخته ایم تا تصویر واضح تری از هزینه طراحی سایت در سال  ۱۴۰۱ داشته باشید تا بتوانید با کمترین سرمایه گوشه ای هرچند کوچک در دنیای بزرگ اینترنت را به خود اختصاص دهید تا بتوانید کسب و کار خود را در بستری امن و حرفه ای گسترش دهید.

اصول و مفاهیم اساسی طراحی سایت

همه ی وب سایت ها دارای سه بخش اصلی هستند:

طراحی وب سایت و رابط کاربری، هاست و دامنه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که هر یک از این مؤلفه ها می توانند به طور مستقل در قیمت طراحی سایت نقش داشته باشند درک هر کدام از انها واجب است. 

طراحی وب سایت و رابط کاربری

 محتوای بصری یک سایت، از جمله متن، تصاویر و طرح‌بندی، همان چیزی است که توجه بازدید کنندگان را در نگاه اول جلب می کند. در اولین نگاه، طراحی یک وب سایت می تواند تأثیر زیادی بر احساس بازدیدکنندگان نسبت به محصولات یا خدمات شما داشته باشد. یک رابط کاربری فوق العاده به مخاطبان شما این امکان را می دهد تا به راحتی در وبسایت شما جست و جو کنند.

هاستینگ در طراحی وبسایت

خرید سرویس هاست یکی از اولین اقدامات برای راه اندازی یک وبسایت می باشد. هاست در واقع مکانی است  که اطلاعات سایت شما را ذخیره می‌کند تا برای مخاطبان نمایش داده شود. بهترین شرکت های ارائه دهنده هاست در ایران عبارتند از ایران سرور، هاست ایران و پارس پک. که می توانید با انتخاب یکی از آنها اقدام به خرید هاست برای سایت خود کنید. که قیمت هاست با توجه به فضای مورد نیاز شما از ماهیانه ۵۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان متغیر است. و چنانچه نیاز به منابع بیشتری داشتید میتوانید از ماشین های مجازی یا سرورهای اختصاصی استفاده کنید.

نام دامنه و اهمیت آن در طراحی سایت

 سایت شما در دنیای وب آدرس اختصاصی خود را دارد. این آدرس اختصاصی دامنه نامیده می شود و یک دامنه مناسب وب سایت شما را قابل شناسایی، حرفه ای و متمایز می کند. نام دامنه وبسایت شما علاوه بر اینکه به تثبیت هویت برند شما کمک می کند حس اعتماد را نیز به بازدیدکنندگان وبسایت شما القا می کند.

دامنه ها در دو  نوع ملی و بین المللی و با پسوند های مختلفی از جمله .ir، .com.، .net، .org و غیره ارائه می شوند که قیمت آنها از سالیانه ۲۵ هزارتومان تا ۸۳۳ هزار تومان براساس نوع دامنه متغیر است.

راه اندازی یک وبسایت حرفه ای چقدر هزینه دارد؟

هنگام برآورد هزینه های طراحی سایت ابتدا در نظر بگیرید که آیا می خواهید طراحی سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت بسپارید یا یک طراح سایت حرفه ای را استخدام کنید. پیشنهاد ما به شما همکاری با شرکتهای طراحی سایت است زیرا هزینه های شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران عبارتند از وب رمز، وب وان، ایراکد، شاپ بساز، وبزی و پورتال. که تمامی این شرکتها خدمات گوناگون و متنوعی را در زمینه طراحی سایت مانند طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت سازمانی و غیره را ارائه می دهند و در نهایت نوع سایت و امکانات مدنظر شما تعیین کننده قیمت نهایی طراحی سایت می باشد.

انواع خدمات طراحی سایت: طراحی سایت فروشگاهی:

شیوع بیماری کرونا باعث تغییر عادتهای خرید مردم  و تحولی در فروش آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی ایجاد نمود. حال با وجود اینکه به پایان ویروس کرونا نزدیک می شویم افرادی که طعم شیرین و راحتی خرید آنلاین را چشیده اند خرید اینترنتی را به خرید سنتی ترجیح می دهند.

در نتیجه طراحی سایت فروشگاهی و گسترش کسب و کار شما در دنیای اینترنت به منظور ارائه خدمات و فروش محصولات می تواند درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

طراحی سایت شرکتی:

طراحی وبسایت شرکتی حضور شرکت شما در در دنیای اینترنت را تقویت می کند و در واقع به شرکت شما هویت می دهد. هدف اصلی طراحی سایت شرکتی انعکاس موفقیت ها و دستاوردهای  شرکت، افزایش اعتبار آن، معرفی ارزش ها و چشم اندازها، اعتمادسازی و اطلاع رسانی در مورد خدمات و محصولات شرکت  شما می باشد.

طراحی سایت سازمانی:

طراحی سایت سازمانی با اهداف مختلفی از جمله معرفی سازمان که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید و اطلاع رسانی های مختلف صورت می گیرد.

شما با توجه با بودجه خود می توانید یکی از موارد زیر را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید:

بودجه تا ۲ میلیون تومان:

برای اینکه یک سایت از هزینه ۱۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان را داشته باشید می توانید از قالبهای اماده که در سایتهای مختلف وجود دارند استفاده کنید به عنوان مثال سایت ژاکت و شاپ بساز دارای صدها قالب آماده، متنوع و جذاب برای تمامی سلیقه ها می باشند.

بودجه ۲ تا ۵ میلیون: قالبهای نیمه اختصاصی

اگر در حدود ۲ تا ۵ میلیون تومان می خواهید هزینه کنید می توانید از قالبهای نیمه اختصاصی استفاده کنید یا از قالبهای آماده که به آنها پرداختیم استفاده کنید ولی در نظر داشته که برای استفاده از قالبهای نیمه اختصاصی باید هزینه ای جدا برای استفاده از خدمات پشتیبانی  به یک شرکت حرفه ای  طراحی سایت بپردازید.

از ۵ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان

اگر بودجه شما بالای ۵ میلیون می باشد می توانید با شرکتهای طراحی سایت جهت طراحی قالب اختصاصی قرارداد ببندید. قیمتهای طراحی سایت این شرکتها به دو طراحی سایت  وردپرس و طراحی سایت اختصاصی اعلام می شود.

قیمت طراحی سایت با وردپرس از ۵ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان براساس رزومه، سابقه کار و توانمندی نیروهای شرکت متغیر است.

از ۲۵ میلیون تا ۹۰ میلیون تومان

چنانچه قصد کد نویسی و طراحی قالب اختصاصی برای سایت خود دارید باید این بودجه را برای پر.ژه های سطح متوسط  در نظر بگیرید و برای پروژه های بزرگ براساس حجم کاری و امکانات مورد نظر بودجه بالای ۵ میلیون تومان را درنظر داشته باشید.

هزینه سئو و بهینه سازی سایت

 بعد از اینکه  سایت خود را طراحی کردید باید سایت خود را از نظر موتورهای جست و جو بهینه کنید تا با کسب رتبه های اول در نتایج جست و جو درآمد خود را چندین برابر کنید. سئو به مجموعه فرآیندها و اقداماتی گفته می شود که در نهایت منجر به افزایش رتبه و راهیابی سایت شما به صفحه اول درکلمات کلیدی مد نظر شما می شود. 

 بهترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات سئو در ایران عبارتند از سئوکار، ایراکد، وبسیما، سئو ۲۴ و وب وان. که شما میتوانید خدمات سئو سایت خود را به یکی از این شرکتها بسپارید تا با اختصاص رتبه یک تا سه گوگل بیشترین سهم بازار حوزه فعالیت خود را به دست آورید.  قیمت خدمات سئو براساس کلمه کلیدی موردنظر شما متغیر از ۳ تا ۶۰ میلیون متغیر است و هزینه منتورینگ ماهیانه از ۵ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون بر اساس خدمات و جزییات کار متفاوت می باشد.

چنانچه نیاز به مشاوره رایگان در خصوص بهترین شرکت طراحی سایت در تهران  دارید می توانید با شماره  ۰۹۱۲۴۸۱۴۷۳۷ (تماس ، واتساپ ، تلگرام ) و یا شماره ۸۸۸۸۱۷۷۲ ، ۸۸۸۸۱۷۷۶ تماس حاصل فرمایید

کد خبر 652278 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی طراحی سایت ۵ میلیون تومان طراحی سایت طراحی سایت استفاده کنید بهترین شرکت سایت خود سایت شرکتی ۲۵ میلیون طراحی وب سایت شما وب سایت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مطابق صورتجلسه نحوه قیمتگذاری خودرو معاونت امور صنایع وزارت صمت مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ و همچنین صورتجلسه هیات مدیره شرکت سایپا به شماره ۱۱۷۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶، نرخ جدید محصولات سبک تجاری این شرکت اعلام شد.

مطابق این گزارش قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال که در اسفند ماه ۵۱۷ تومان بود به قیمت جدید ۵۶۰ میلیون تومان در اردبیشت ماه رسیده است.

علاوه بر این وانت نیسان تک سوز آپشنال با موتور M24 plus از ۵۴۲ میلیون تومان به قیمت ۵۷۹ میلیون تومان و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال نیز از ۵۵۴ میلیون تومان به ۶۲۲ میلیون تومان رسیده است.

کد خبر 6092243

دیگر خبرها

  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان