Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرحمان سالاری روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط روی یک مبلغ جمع بندی صورت گرفت که در صورت تایید در نشست هیات مدیره اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: باشگاه شاهین خصوصی و یا صنعتی و دولتی نبوده که کسی بتواند بخوبی برای آن هزینه کند و تا اینجای فصل نیز پیشکسوتان به تیم کمک کرده اند.

سالاری ادامه داد: وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر از آنچه که مردم می بینند به مراتب بدتر است چرا که این تیم با مشکلات همچون بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و بدهی های فراوان مواجه است که رفع همه این مشکلات نیز کار یک نفر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: شهرداری بوشهر به دلیل مسائل  و مشکلات قانونی قادر به هزینه کرد برای شاهین نیست چرا که براساس سرفصل تعیین شده هزینه صورت گرفته است.

سالاری گفت: برخی از بازیکنان نیز به دلیل مشکلاتی از جمله مالی تمرین‎ها را به صورت غیرقانونی ترک کرده و در بازی ها شرکت نمی‌کنند که این موضوع از طریق ارکان قضایی هیات فوتبال پیگیری خواهد شد.

وی افزود: برای نیم فصل دوم نیز باید جایگزین بازیکنان پیدا شود چرا که مکتب شاهین مکتب تعصب است و به طور قطع بازیکن فاقد تعصب در این تیم جایی نخواهد داشت.

سالاری ادامه داد: از باشگاه شاهین فقط یک اسم و دخالت های متعدد در مدیریت باشگاه باقیمانده است انتظار می‏ رود با تغییرهای صورت گرفته به جمع آوری دخالت‌ها و جمع شدن تیم کمک شود.

وی تاکید کرد: اهل جا زدن و کنار رفتن نیستم و تا لحظه آخری که باشگاه به وجودم نیاز داشته باشد در کنار تیم می مانم.

سالاری گفت: انتظار می‌رود مجموعه شهرداری نیز به عنوان مالک کنونی تیم تعهدهای سخت افزاری خود را اجرایی کند تا با تقویت تیم شاهین، امتیاز این تیم در لیگ دسته یک حفظ شود.

وی اضافه کرد: حفظ شاهین در لیگ دسته یک کار بسیار سختی است چراکه مشکلات بسیار فراوان است ولی امیدوارم این مهم با کمک های شورا و شهرداری بوشهر محقق شود.

شاهین بوشهر اکنون با پنج امتیاز در رده هفدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال شاهین بوشهر شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شاهین بوشهر شهرداری بوشهر فوتبال شاهین بوشهر شهرداری بوشهر شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم

وزیر خارجه اسرائیل اعلام کرد در صورت دستیابی به توافق مبادل اسرا، حمله نظامی در رفح به تعویق می‌افتد.

به گزارش ایسنا، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه اسرائیل امروز شنبه در حساب کاربری خود در ایکس گفت اگر دستیابی به توافق تبادل اسرا صورت بگیرد، حمله نظامی اسرائیل به رفح به تعویق می افتد.

در همین زمینه، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون اسرائیل گفت: «اگر انتخاب بین توقف جنگ در غزه و انعقاد توافق اسرا است، پس باید به سمت توافق پیش برویم.»

همچنین امروز خانواده‌های اسرای اسرائیل در غزه پس از انتشار پیام ویدئویی القسام درباره کشته شده ده‌ها نفر از اسرای صهیونیست در حملات رژیم صهیونیستی به غزه عنوان کردند: اسرائیل باید انتخاب کند، حمله به رفح یا توافق برای مبادله اسرا؟!

خانواده‌های اسرای اسرائیل تأکید کردند: «باید جنگ را متوقف کرد و بهای آن را پرداخت و حمله به رفح صرفا هزینه‌ای اضافی خواهد بود.»

القسام به تازگی در پیامی ویدئویی اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم