Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@00:14:53 GMT

زنان هم تماشاگر بازی ایران و عراق هستند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۶۵۲۶

زنان هم تماشاگر بازی ایران و عراق هستند

روزنامه های ورزشی دوشنبه _چهارم بهمن_ ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز دو شنبه _چهارم بهمن ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه ایران ورزشی با عنوان " زنان هم تماشاگر بازی ایران و عراق هستند " صحبت‌های سخنگو دولت در رابطه با حضور زنان در ورزشگاه را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه خبر ورزشی با عنوان " کنعانی زادگان و یزدانی باهم دعوت شدند " اسکوچیچ همه ایران را سورپرایز کرد.

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " قهرمانی در کافا و آسیا را می‌خواهیم " صحبت‌های فرشته کریمی ملی پوش تیم فوتسال زنان را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد جای ملی‌پوشان سابق در تیم خالی است.

روزنامه شهر آرا با عنوان " شادی از تساوی " یک امتیاز شیرین برای شهر خودرو در روزی که بهترین بازی فصلش را انجام داد.

روزنامه گل با عنوان " یامگا به مرخصی نیم فصل رفت؟ " شایعه‌ای عجیب که غائله کرونای استقلالی هارا زیر سوال برد.

روزنامه شوت با عنوان " درس بزرگ برای بانوان تازه کار فوتبال " اشاره به باخت هفت بر صفر تیم ملی فوتبال بانوان مقابل چین دارد.

روزنامه صدای سپاهان با عنوان " هواداران سپاهان که به ورزشگاه بیایند دیگر اجازه این باخت هارا نمی‌دهند " اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه دارد تا عادت به باخت در سکوت برای برخی از بازیکنان سپاهان به پایان برسد.

روزنامه استقلال با عنوان " پوزخند خوبان عالم به اخلاق! " اشاره به دعوت کنعانی زادگان به تیم ملی دارد.

روزنامه پرسپولیس با عنوان " رونمایی از واقعیت فراموش شده " صحبت‌های ذوالفقار نسب پس از استعفا، هم برای کنفدراسیون و هم برای بورسی شدن خطرناک بود.

کد خبر 550885

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس

سیدجلال حسینی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به صحبت‌های عجیب و زشت لیدر سپاهان واکنش نشان داد.

طرفداری | سیدجلال حسینی برابر صحبت‌های زشت لیدر سپاهان سکوت نکرد.

روز گذشته پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

یکی از لیدرهای سپاهان در حاشیه این دیدار در مورد زنان پرسپولیسی صحبت‌های زشت و زننده‌ای را مطرح کرد که از دید رسانه‌ها پنهان نماند.

سیدجلال حسینی هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد و آن فرد را بی‌غیرت خطاب کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها