Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که سرمایه گذاران منتظر نشست این هفته فدرال رزرو هستند تا تصویر بهتری از مسیر افزایش نرخ بهره در ماه های آتی به دست بیاورند و در شرایطی که نگرانی ها از رشد تورم و تنش ها بین روسیه و اوکراین موجب شده تا اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا همچنان حفظ شود، قیمت فلز زرد امروز نوسان محدودی داشت.

به گزارش برنا به نقل از رویترز،قیمت هر اونس طلا امروز با 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

04 درصد افزایش به 1836 دلار و 6 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه آوریل هم با 0.21 درصد افزایش به 1838 دلار رسید.

اقتصاددانان شرکت کنند در نظرسنجی رویترز معتقدند فدرال رزرو با هدف مهار تورم سیاست پولی خود را سریعتر از آنچه قبلا انتظار می رفت انقباضی خواهد کرد، زیرا از نگاه آنان تورم بالا بزرگترین تهدید برای اقتصاد آمریکا طی سال آتی است.

نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو قرار است فردا و پس فردا برگزار شود.

در هنگام افزایش تورم طلا به محل امنی برای سرمایه گذاری تبدیل می شود، اما بالا رفتن نرخ بهره در آمریکا می تواند هزینه فرصت سرمایه گذاری در این بازار را افزایش دهد.

اما از سوی دیگر سوددهی اوراق قرضه ده ساله خزانه داری آمریکا هم روز جمعه شاهد کاهش بود و هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا را کاهش داد.

دولت انگلیس این هفته روسیه را به تلاش برای مستقر کردن دولت مد نظر خود در اوکراین متهم و اعلام کرد در صورت چنین اقدامی مسکو با تحریم های شدید اقتصادی مواجه خواهد شد.

در حالی که در پیش بودن سال نوی چینی سبب شده تا تقاضا برای خرید طلا در بازارهای آسیایی افزایش یابد، تقاضا و قیمت طلا در هند طی هفته گذشته به دلیل در پیش بودن تصویب بودجه سالانه این کشور شاهد کاهش بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دلار سیاست پولی تورم اقتصاد سرمایه سرمایه گذاری انگلیس روسیه دولت مسکو بودجه اونس طلا تورم دلار روسیه سرمایه گذاری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت طلا در بازار امروز نسبت به دیروز ارزان شد.

آخرین نرخ اونس طلا

به گزارش اقتصادنیوز، هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۱۴ (دو هزار و سیصد و چهارده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد