Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر کیخاسالار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۱۳۰ روستا و هشت شهرستان‌ فنوج، زابل، نیمروز، خاش، دلگان، ایرانشهر، هامون و مهرستان در این مدت درگیر سیلاب و آبگرفتگی بودند که توسط  ۷۶۷ نفر روز نیروی نجاتگر هلال احمر در قالب  ۱۶۳ تیم با بکارگیری ۱۵۲ دستگاه خودرو امدادرسانی شدند.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۱۳  دستگاه چادر امدادی، ۴۰۷ تخته موکت، ۹۶۳  تخته پتو و ۱۵۳۶ کیلوگرم نایلون بین آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ۱۷۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۶ هزار و ۳۰۰ قوطی کنسروجات، ۲۰۰ قوطی کنسرو برنج، سه هزار و ۹۷۶ کیلوگرم برنج  و ۱۷۷ کیلو گرم قند و شکر، ۱۳۴ کیلوگرم چای، ۳۵۰ بطری آب معدنی ، ۶۰۰ قرض نان و همچنین ۵۵ شعله والور از دیگر اقلام توزیع شده بین سیل زدگان استان بود. 

کیخا سالار افزود: در مناطق آسیب دیده و صعب العبور ۱۶ نفر افراد گرفتار در سیلاب شهرستان های دلگان و هامون رهاسازی شدند و همچنین یک سورتی پرواز جهت انتقال اقلام امدادی در شهرستان دلگان انجام شد. 

وی تاکید کرد: در شهرستانهای فنوج ، نیمروز، زابل، مهرستان ، خاش و هامون عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان پایان یافت.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان امداد و نجات هلال احمر سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان امداد و نجات هلال احمر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا علیمرادی در تشریح این خبر، افزود: براساس بارشهای فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان، حدود ۴۰ هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد.

وی ادامه داد: تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت، از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پیرو بارندگی‌های سیل آسای چند روز اخیر جنوب شرق کشور، پس از دو سال خشکسالی، هم اکنون جان دوباره گرفت.

کد خبر 6089068

دیگر خبرها

  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد