Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا طوسی روز دوشنبه در کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: کمبته همیاری  به مناسبت دهه مبارک فجر با مسوولیت کمیته امداد و عضویت ۱۴ سازمان در سطح کشوری، استانی و شهرستانی تشکیل می شود و هدف آن فراهم سازی زمینه بهره گیری هر چه بیشتر محرومان و نیازمندان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاه های دولتی و غیر دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طریق اعضای این کمیته برنامه های ویژه ای در زمینه ارائه خدمات به نیازمندان به ویژه در سطح روستاها و مناطق محروم این استان برای ایام دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام دهه فجر ۶۴ واحد مسکن تحویل مددجویان زیرپوشش می‌شود، گفت: اهدای ۱۹۳ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج،  ارائه ۲ هزار و ۱۰۰مورد خدمات بهداشتی درمانی و پرداخت ۲۳۰ فقره وام کارگشایی از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر امسال است.

وی با بیان اینکه همچنین۱۱۰  فقره تسهیلات اشتغال از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان به مددجویان پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: برپایی میز خدمت، دیدار با خانواده های مددجو و پرداخت کمک‌های موردی از دیگر برنامه‌های این نهاد به مناسبت دهه فجر امسال است.

در حال حاضر ۱۵۳ هزار نفر در کردستان زیرپوشش کمیته‌امداد امام(ره)  قرار دارند که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

برچسب‌ها کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج دهه فجر کمیته امداد امام دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج؛ سیدعلی علوی در دیدار رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد؛ بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از فردا شاهد برگزاری همایش و گردهمایی سراسری مدیران ستادی و مدیران فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای در استان کردستان ۱۲ مرکز آموزش رسته‌های فنی‌وحرفه‌ای ثابت دارد.

وی افزود: مراکز آموزشی بخش خصوصی از دیگر ظرفیت‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای استان است که هر سال بخش قابل توجهی از علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف را زیرپوشش آموزش‌های مختلف قرار می‌دهد.به گفته وی، سال گذشته بر اساس آمار بیش از ۱۵ هزار نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه حوزه‌ها و گروه‌های هدف فنی و حرفه‌ای در سطح استان زیاد است، گفت: ۱۷ گروه مختلف در سطح استان در مراکز آموزشی زیرپوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار دارند.

علوی تصریح کرد: افراد در معرض اسیب‌های اجتماعی، دانش‌آموزان، سربازان، افراد دارای معلولیت، دانش‌آموختگان دانشگاهی، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و ...از دیگر جامعه هدف سازمان فنی و حرفه‌ای در سطح استان هستند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تاثیر بسزایی در توسعه جامعه دارد، گفت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس نیاز بازار نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری و در نهایت رونق اقتصادی دارد.

به گفته این مقام مسوول، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار خواهد بود.وی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال به دستور استاندار کردستان کارگروهی تشکیل شده که اداره کل فنی و حرفه‌ای استان عضو اصلی این کارگروه است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد تحقق این شعار باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901395

دیگر خبرها

  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین