Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان بابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال خوزستان و بی اطلاعی این باشگاه از این مساله که به نظر می‌رسد به خاطر کم کاری مسئولان فدراسیون فوتبال در انجام هماهنگی های لازم برای پرداخت مطالبات هرلیسون کایون از محل مطالبات ایران از فیفا بوده، اظهار داشت: این موضوع آنقدر هم حاد نیست که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار انجام شده و مشکل خاصی وجود ندارد.این پول پرداخت شده، فدراسیون هم مدارک مکاتبات با فیفا و کسر از مطالبات ایران را دارد.

بابادی در مورد اینکه با این حساب خطری فدراسیون را تهدید نمی‌کند، گفت: نه فکر نمی‌کنم اینطور باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم عوان کرد: مشکلی بابت جذب بازیکن نداریم. وقتی پول پرداخت شده، پنجره ما باز است.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد پنجره این باشگاه از دید فیفا بسته است، گفت: نه اینطور نیست. اگر اینطور بود خودم زودتر از فدراسیون فوتبال مطالبه می‌کردم. نباید کسی را متهم کنیم. من هم فکر می کردم فدراسیون کم کاری کرده و اگر اینطور بود سکوت نمی کردم. این پول جا به جا شده است. کایون هم درست گفته، پول به دست او نرسیده بود ولی روال معمول از سمت ما یعنی فدراسیون تا فیفا انجام شده است. اتفاق خاصی نیفتاده است. با مدیران فدراسیون فوتبال و دپارتمان روابط بین الملل جلسه‌ای داریم و ان‌شاالله بعد از جمع بندی در این مورد صحبت خواهیم کرد.

بابادی در خصوص اینکه با این حساب اضافه شدن بازیکن ایرانی که در ترکیه شاغل بوده مشکلی ندارد، اظهار داشت: به امید خدا. ان‌شاالله اگر قطعی شد اعلام می‌کنیم. من دوست ندارم امروز حرفی بزنم و دو روز بعد آن را تکذیب کنم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم