Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@03:57:55 GMT

تنها گره بر سر بازگشت تماشاگران به آزادی!

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۷۶۴۵

تنها گره بر سر بازگشت تماشاگران به آزادی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فدراسیون فوتبال ایران از حدود بیست روز قبل در مکاتبات با ای اف سی ، تمام مجوزهای لازم برای برگزاری بازی با تماشاگر را کسب کرده بود. فرم هایی که در آنها تضامین بهداشتی لازم برای رعایت تست های سلامت انجام می گیرد.

این مجوز ها با تائید ستاد ملی کرونا و مجوز فروش ده هزار برگه بلیت به نقطه نهایی نرسیده اند اما مشکل اصلی همچنان بحث نحوه ورود زنان به ورزشگاه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساسیتی که فیفا در این باره دارد.

اگرچه ترجیح ستاد ملی کرونا برای بلیت فروشی استعلام خریداران بلیت از سامانه و درگاه تهران من شهرداری تهران است که به سرور وزارت بهداشت دسترسی دارد اما فیفا اصرار دارد باید لینک مستقیم برای مرور و بررسی نحوه خرید بلیت ها داشته باشد و مطمئن شود که هیچ شماره کارت زنانه ای در خرید

بلیت با مشکل مواجه نمی شود و این شیوه فروش بلیت برای ورزشگاه ها گزینشی نیست.

برای همین آنها سامانه خرید بلیت فدراسیون ف‌وتبال را برای چنین عرضه ای به رسمیت می شناسند و حالا باید دید اگر این مشکل حل شود، حضور تماشاگران در بازی ایران عراق چگونه خواهد بود.

البته بسیاری اعتقاد دارند که اگر مشکل ورود زنان حل شود احتمال سفر اینفانتینو به تهران هم افزایش می یابد چون رئیس سوئیسی ایتالیایی فیفا به شدت دوست دارد بار دیگر درحالی در ورزشگاه آزادی حاضر باشد که تصاویر حضور زنان در ورزشگاه عکس یک بسیاری از رسانه های جهان می شود.

بیشتر بخوانید:

هافبک محبوب پرسپولیسی‌ها در راه تهران/عکس

تبعید سردار آزمون تکذیب شد

پرده‌برداری از گاف تاریخی فدراسیون فوتبال!

احتمال شکستن رای کمیته انضباطی در مورد بازیکن گابنی چقدر است؟

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1595805

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود