Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از کالاخبر،  شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله ۱۴۰ هزار و ۴۵۰ تن محصول شامل ورق گرم و سرد خودرو، تختال، ورق سرد و گالوانیزه لوازم خانگی و ورق گالوانیزه G ارزشی معادل ۲۹ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال را به ثبت رساند و با اختلاف قابل توجه از سایر شرکت ها جایگاه نخست را مجددا از آن خود کرد و در رتبه اول ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۷۵ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش ۴۵۰۳ میلیارد ریال در جایگاه دوم ایستاد.

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با ثبت معامله ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی ارزش ۴۳۷۹ میلیارد ریالی را رقم زد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۱ هزار و ۱۰۳ تن انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف ارزشی بیش از ۳۷۰۶ میلیارد ریال را رقم زد و بعد از توسعه آهن و فولاد گل گهر در جایگاه چهارم ایستاد.

پس از آن شرکت ملی صنایع مس ایران نیز با ثبت معامله ۱۸۵۱ تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش بیش از ۳۶۰۴ میلیارد ریال پنجم شد.

پتروشیمی بندر امام با فروش ۸۵۱۳ تن پی وی سی، پلی اتیلن سنگین و سبک، زایلین و استایرن بوتادین رابر بیش از ۲۹۰۷ میلیارد ریال را رقم زد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

پس از آن نیز شرکت پالایش نفت بندرعباس با ثبت معامله ۳۰ هزار وکیوم باتوم موفق به ثبت ارزش ۲۸۹۲ میلیارد ریالی شد و جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

شرکت ذوب آهن اصفهان با دادوستد ۱۹ هزار و ۲۶۲ تن میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی به ارزش ۲۶۷۷ میلیارد ریال رتبه هشتم را کسب کرد و بعد از آن شرکت فولاد خوزستان با ثبت معامله ۲۰ هزار تن شمش بلوم به ارزش ۲۴۹۸ میلیارد ریال در جایگاه نهم جای گرفت.

پالایش نفت تهران (تندگویان) با فروش ۲۲ هزار و ۷۷۰ تن بول کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله ارزشی بیش از ۲۴۰۵ میلیارد ریالی را به ثبت رساند و دهم شد.

 

منبع: کالاخبر این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا بورس اخبار بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت بورس اوضاع بورس امروز ثبت معامله میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص

به گزارش خبرنگار مهر شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) با افت ۲۰۱۴۴ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۷۵۳۴.۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۸۰۰ میلیارد سهم بود که طی ۳۲۴,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۰۱۰.۶۷۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۹۳۹,۰۳۳.۹۸۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، فولاد و شپنا نمادهای قرمز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای حکشتی، وامید و نوری از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای آریا، خاور و شگویا بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای فجهان، ودی و غصینو نمادهایی هستند که اثر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6090965 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا