Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیری حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد را یکی از اولویت های خود دانست و گفت: کانون ها را در دو بُعد آموزشی و هنری تقویت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،  اسمعیل جهانگیری در دیدار حجت الاسلام « احمد پهلوانی » مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان هرمزگان، ضمن قدردانی از عملکرد وی در توسعه کمی و کیفی کانون ها، اظهار کرد: خودم پرورش یافته مسجد هستم و آشنایی کاملی با فعالیت های کانون های فرهنگی هنری در مساجد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با بیان اینکه در دوران ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب و بندرلنگه، کانون ها را محور فعالیت های خود قرار داده بودم، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردارند.

وی حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد را یکی از اولویت های خود دانست و عنوان کرد: کانون ها را در دو بُعد آموزشی و هنری تقویت خواهیم کرد.

جهانگیری در ادامه از کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به عنوان کاری ارزشمند و فاخر یاد کرد و گفت: این رخداد مهم فرهنگی معنوی، آبروی استان و حتی کشور به شمار می رود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان هرمزگان نیز گزارشی از روند فعالیت های این ستاد ارائه کرد و گفت: در حال حاضر هزار و 54 کانون با 130 هزار عضو در هرمزگان وجود دارد.

حجت الاسلام احمد پهلوانی افزود: طی سه سال اخیر اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به تصویب رسید و این مجموعه دارای ساختار و هویت شده است.

پهلوانی با ذکر این نکته که 70 درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان روستایی هستند، عنوان کرد: از سه سال پیش طرح ملی فهما در سطح کانون ها شروع شده و کانون ها علاوه بر ثبت نام در سامانه بچه های مسجد، اقدام به ثبت ااعضا و فعالیت های خود در رواق های 12 گانه کرده اند.

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در رشته های فیلم مستند، سرود، نمایش، هنرهای تجسمی آثار فاخری را در قالب طرح ملی فهما در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کرده اند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کانون های فرهنگی مسجد کانون های فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون های فرهنگی هنری فرهنگی هنری مساجد هرمزگان هنرهای تجسمی فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون های فرهنگی هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد برنا کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه