Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه اردبیل گفت: غصه ما از این است که در جنوب استان مهاجرت روبه افزایش است، لذا انتظار داریم در این زمینه نیز تمهیدات لازم برای حل مشکلات موجود انجام یابد و مسئولان در این زمینه هر چه سریع‌تر تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در بازدید از سد گیوی و پایاب آن اظهار داشت: با عنایت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مناطق محروم استان مهار آب‌ها به مهم‌ترین اقدام در حال انجام است که در سد کوثر و خلخال اقدامات بسیار خوبی در این زمینه رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا دریچه سد آب باز نشود، آب به استان‌های دیگر داده نشود، برای تملک کردن بعضی جاها از مسئولان و دستگاه قضائی انتظار داریم سریعا وارد عمل شود و با توجه به این که تعارض مالکیت با رعایت حقوق وجود دارد لذا انتظار داریم که مشکلات موجود در این زمینه هر چه سریع‌تر برطرف شود.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: نباید اجازه دهیم آب هدر شود و بنده شخصا به این مسئله حساس هستم که دریچه آب نباید باز نگه داشته شود و انتظار داریم که آب به سایر استان‌ها داده نشود.

عاملی اظهار کرد: تنظیم پایاب باید در استان انجام یابد و جمع‌آوری آب باید به صورت مکانیزه باشد تا قطره ای از آن هدر نشود و اگر در استان ما آب باشد بی‌شک تولید ثروت نیز در استان اردبیل محقق خواهد شد که امری لازم و ضروری است تا با چنگ و دندان باید محافظت کننده آب باشیم.

نماینده مردم زابل در مجلس: پیگیری حق‌آبه تالاب هامون در اولویت وزارت خارجه قرار گیردرضا بنفشه‌خواه: فکر نمی‌کردم آن‌قدر زود مرا در «نیسان آبی» بُکشند!«معجزه آبخیزداری»| 10 عرصه کشاورزی شهری در تأمین امنیت غذایی/ شهرها چگونه می‌توانند در جهش تولید بخش کشاورزی مؤثر باشند؟

وی با اشاره به برخی مشکلات و دغدغه بیکاری در جنوب استان اردبیل نیز اظهار کرد: غصه ما از این است که در جنوب استان مهاجرت روبه افزایش است، لذا انتظار داریم در این زمینه نیز تمهیدات لازم برای حل مشکلات موجود انجام یابد و مسئولان در این زمینه هر چه سریع‌تر تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/132/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظار داریم جنوب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد