Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الله عبدالملکی روز دوشنبه در مراسم آغازین پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر در تبریز در ارتباط زنده اینترنتی اظهار کرد: این المپادها موجب نشاط و سرزندگی جامعه و افزایش بهره وری در تولید می شود.

وی با بیان اینکه بانوان ورزشکار کارگر در حقیقت سفیران نشاط و کارآمدی در فضای کار و تولید کشور هستند، افزود: بانوان ورزشکار کارگر هم در زمینه تولید هم در عرصه فرهنگی، قرآن و معارف اهل بیت (علیهم السلام) و هم در عرصه ورزشی خوش درخشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالملکی همچنین به نقش ویژه انقلاب اسلامی در گسترش حضور بانوان در جامعه اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی این فضا را فراهم کرد تا همزمان با حفظ کرامت، حضور زنان در عرصه های مختلف فراهم شود.

وی تاکید کرد: برگزاری المپیاد و مسابقات ورزشی، می‌تواند از تعظیم شعائر باشد، زیرا که در این مسابقات افرادی حضور می یابند که توانمند تر هستند و می توانند بین سایر همکاران، ورزش را ترویج کنند.

وی ابراز امیدواری کرد در روز های آینده امکانات و فضای بیشتری برای ورزش بانوان کارگر فراهم شود.

به گزارش ایرنا،  پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر سراسر کشور همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از امروز تا پنجم بهمن ماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود.

این مسابقات در رشته های بدمینتون، شطرنج، شنا، تنیس روی میز و دارت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز ورزش کارگری بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز ورزش کارگری آذربایجان شرقی تبریز ورزش کارگری بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ اردیبهشت ماه فرماندار رفسنجان با همراهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر به سطح شهر مراجعه و با اهدای گل به کارگران ، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

حسین رضایی در حاشیه این اقدام، با تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت‌کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی افزود: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین(رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت ‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات این قشر را جزء برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

محمود شریفی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند