Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فساد در خودروسازی مهار نشود فقط به عرضه خودروی بدون کیفیت محدود نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز نشان می‌دهد اگر فساد در خودروسازی مهار نشود فقط به عرضه خودروی بدون کیفیت محدود نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده‌ها میلیون دلار قاچاق ارز و حتی تلاش برای تاثیرگذاری در انتخابات از جمله تهدیدات پیش رو است.»

بر اساس این گزارش، اولین جلسه رسیدگی به پرونده موسوم به «کروز» روز شنبه (۲ بهمن ماه) در شعبه ۴ دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

در اولین جلسه رسیدگی به این پرونده نماینده دادستان گفت: «متهم ردیف اول پرونده ح.ک فرزند حسن، دارای تابعیت ایرانی-آمریکایی آزاد با تودیع وثیقه به مشارکت عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق سردستگی و رهبری گروه مجرمانه در زمینه قاچاق حرفه‌ای و سازمان یافته قطعات خودرو به میزان ۳۳ هزار و ۹۶۱میلیارد و ۶۸۶ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان در فاصله سال‌های ۹۲/۱۰/۷ تا ۹۹/۱/۲۲ از مجرای مشارکت در پرداخت رشوه به کارکنان گمرک به شرح اتهامات انتسابی به متهمان ردیف ۱۲ تا ۱۷، متهم است. وی همچنین به مشارکت در اخلال در توزیع مایحتاج عمومی از طریق گرانفروشی قطعات خودرو به عنوان نیازمندی‌های عمومی و تحصیل مال از طریق نامشروع به میزان ۲۲۰ میلیون و ۴۴۳ هزارو ۷۸ دلار آمریکا از شرکت‌های خودرو سازی سایپا و ایران خودرو در حد فاصل سال‌های ۹۵ تا ۹۸ متهم است.»

همچنین دومین جلسه رسیدگی به پرونده کروز روز یکشنبه (۳ بهمن ماه) در شعبه ۴ دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرونده کروز علی بابایی کارنامی مجلس یازدهم فساد استانی سیاسی رسیدگی به پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

به گزارش ورزش سه؛ باشگاه پرسپولیس به چند بانک واگذار شد و عمده سهامدار این باشگاه بانک شهر است که سهامداران  آن را چند کلانشهر بزرگ در اختیار دارد و شهرداری کلانشهر تبریز سهادار 7 درصد این بانک است تا به واسطه همین موضوع پس از این واگذاری با واکنش هایی از سوی شهروندان تبریزی روبرو شود.
 
جلسه عمومی شورای شهر تبریز روزهای یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می شود و دیروز طبق معمول این جلسه برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریز پاسخگوی خبرنگاران و با سوالی درخصوص سهامداری بانک شهر در پرسپولیس روبرو بود.
 
خبرنگار تبریزی درخصوص اینکه شهرداری تبریز 7درصد از سهام بانک شهر را در اختیار دارد نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز را جویا شد.
 

شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریزاعلام کرد: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیات مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم گیری ها انجام و اجرایی می شود و ما نیز نماینده خود را در آن جمع داریم و میتوانیم از آن طریق نقطه نظراتمان را اعمال کنیم ولی ظاهرا این یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند و ما میتوانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و من در این مورد پیگیری خواهم کرد تا در جلسه آتی نتیجه اعلام شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • شرایط صدور دستور موقت
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق