Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:18:58 GMT

رکورد مصرف گاز در کرمانشاه شکسته شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۸۸۱۷

رکورد مصرف گاز در کرمانشاه شکسته شد

ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، مصرف گاز استان در روز گذشته(سوم بهمن) به 16.5 میلیون مترمکعب در روز رسید که رکورد جدیدی بود.

سیروس شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش مصرف گاز طی روزهای اخیر به دلیل برودت هوا، اظهار کرد: روز گذشته ثبت 16.5 میلیون مترمکعب مصرف گاز را داشتیم  و این در حالی است که مصرف نرمال گاز در استان 14 میلیون مترمکعب در روز است و نسبت به روزهای عادی 20 درصد افزایش مصرف داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این میزان مصرف بدون احتساب مصرف صنایع بزرگ است و در حالی رخ داده که گاز صنایع بزرگ سیمان، پتروشیمی، نیروگاه‌ها و... محدود بود و تنها مصرف مشترکین خانگی و تجاری را شامل می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه فعلا افت فشار و یا قطعی در شبکه مشترکین خانگی نداریم، عنوان کرد: دو روز قبل مجبور شدیم گاز تعدادی از جایگاه‌های CNG  را برای چند ساعت محدود کنیم و گاز تعدادی از ادارات پر مصرف نیز قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، مشکلی از نظر قطعی و یا افت فشار بخش خانگی رخ ندهد و افزود: برای پایدار بودن شبکه به شدت به همکاری 650 هزار مشترکی که در استان داریم، نیاز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه بارش برف سرما مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از اجرای طرح نظارت بر واحدهای عرضه کننده فرش و موکت، لوازم اداری و خانگی در هرمزگان خبر داد.

عبدالرضا پیروی‌منش امروز، ۱۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت بر عرضه‌کنندگان لوازم خانگی و اداری گفت: طرح نظارتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی  ادامه داد: فروشندگان فرش، موکت، یخچال، فریزر، یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و لوازم اداری از مواردی هستند که با توجه به پر تقاضا بودن مورد رصد قرار می‌گیرند.

به گفته معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و حصول اطمینان از استمرار عرضه کالا با قیمت متعارف و بر مبنای فهرست قیمت موجود در نمایندگی‌های فروش و منطبق با نرخ‌های تایید شده انجام می‌شود.

وی نسبت به هرگونه سوءاستفاده و بازارسازی کاذب توسط سفته بازان از طریق امتناع از عرضه و گران‌فروشی هشدار داد و بر برخورد جدی با متخلفین تاکید کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزار و ۶ واحد در این حوزه فعالیت دارند که ۴۱۶ مورد از آن‌ها در مرکز استان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ثبت ۱۴۶ پرونده تخلف قاچاق کالا در۱۶۰۰ مورد بازرسی در استان سمنان کدام تولیدکنندگان داخلی از رهبری خواسته بودند واردات لوازم خانگی ممنوع شود (+متن نامه)

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه
  • ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی