Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با برگزاری جشن ملی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا، حسین شریفی در رابطه با برگزاری جشن ملی صعود اظهار داشت: به دنبال برگزاری آبرومندانه جشن صعود ملی هستیم و به یاری خدا پس از قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دو بازی پیش رو با هماهنگی های صورت گرفته و محوریت وزارت ورزش و جوانان و همین طور صدا و سیما، جشن صعود به صورت سراسری در تمامی نقاط ایران به شکل یکپارچه و هماهنگ برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدارکات لازم در این خصوص در حال انجام است و هدف ما برگزاری جشنی در راستای ایجاد اتحاد ملی است. تمام مردم کشور ایران در این جشن و شادی آن سهیم خواهند بود.

این صعود سریع ترین و ارزان ترین صعود به جام جهانی خواهد بود. جا دارد از دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و مهندس علی فروغی رئیس شورای سیاست گذاری سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران به شکل ویژه تشکر می کنم که تمام تلاششان را در راستای بهتر برگزار شدن این جشن ملی انجام داده اند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین شریفی تیم ملی فوتبال ایران حسین شریفی جشن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان

شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی هرزگوین در بیانیه مشترکی تحولات جاری در غزه را لکه ننگی بر پیشانی بشریت دانستند.

به گزارش ایسنا، «احمد الطیب» شیخ الازهر روز دوشنبه میزبان «دنیس بچروویچ» رئیس جمهور بوسنی هرزگوین بود و در این دیدار دو طرف به بررسی مهمترین مسائل و چالش‌های پیش روی جهان اسلام پرداختند.

شیخ الازهر اظهار کرد: این دیدار برای ما بسیار ارزشمند است و تاثیر بسیار ویژه‌ای بر ما دارد چرا که همزمان با کشتار جمعی انجام شد که رژیم صهیونیستی در حق برادران ما در غزه انجام می‌شود و این به عنوان لکه ننگی بر پیشانی بشریت، یادآور جنایت کشتار جمعی است که در حق مسلمانان بوسنیایی در بوسنی هرزگوین انجام شد و به ما مسلمانان یادآور می‌شود که اتحادمان تنها راه بیرون آوردن امت‌مان از این بحران‌ها است.

الطیب در ادامه گفت: مشکل اصلی در تمام اتفاقاتی که برای ما رخ می‌دهد، واکنش ضعیف جهان اسلامی و عربی است و اساس این مشکل ضعف ناشی از تفرقه و پراکندگی است که ملت ما دچار آن است.

رئیس جمهور بوسنی هرزگوین نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در الازهر و دیدار با شیخ الطیب، تاکید کرد: آنچه در غزه در حال وقوع است لکه ننگی بر پیشانی بشریت است و این در درجه اول بحرانی اخلاقی است.

او با اشاره به اهمیت بسیار «برادری انسانی که شیخ الطیب و پاپ فرانسیس آن را ایجاد کرده به عنوان مهم‌ترین اصل اخلاقی در عصر کنونی»، گفت: ما باید به این اصول پایبند باشیم و آنها را به ویژه در این شرایط که با بحران‌های انسانی، اقتصادی و اجتماعی در مناطق مختلف جهان روبرو هستیم، به کار گیریم.

رئیس جمهور بوسنی در پایان به صورت رسمی از شیخ الازهر برای سفر به این کشور دعوت کرد و الطیب نیز از این دعوت استقبال و تاکید کرد که در اولین فرصت به بوسنی سفر خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود