Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@14:22:46 GMT

لزوم توجه به مشکلات اینترنتی مردم در روستاها

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۹۰۱۵

لزوم توجه به مشکلات اینترنتی مردم در روستاها

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: نبود اینترنت در روستاهای این استان مردم را با مشکلات عدیده مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _دوشنبه، چهارم بهمن‌ماه_- در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیرکل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چند روستای بخش دوآب صمصامی و بازفت در شهرستان کوهرنگ، روستای لندی و شهرک محمدیه بخش میانکوه در شهرستان اردل، عزیزآباد علیا و سفلی دیناران در همین شهرستان، از اینترنت بی‌بهره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علاوه بر این موارد، روستاهای دیگری نیز از اینترنت در استان محروم هستند، تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا مدارس آموزش را به صورت آنلاین پیش می‌برند لذا وجود اینترنت بسیار ضروری است اما اکنون نبود آن مسائل عدیده‌ای برای مردم در این مناطق ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: دو شهرستان کوهرنگ و اردل در مناطق کوهستانی واقع شدند؛ لذا دسترسی به ویژه در ایام سرد سال با بارندگی و یخبندان به این مکان‌ها کمتر بوده و معلمان هم امکان حضور در این مناطق را در مواقعی ندارند.

وی تاکید کرد: وجود اینترنت می‌تواند انجام امور روزانه مردم را هم در این مناطق تسهیل کند تا برای هر کار کوچکی مجبور نباشند مسافتی طولانی طی کنند؛ این مهم به دلیل مراجعات مکرر مردم دو شهرستان به شورای اسلامی استان در حال پیگیری است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیرکل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری قول دادند تا پایان سال این مشکلات برطرف شود.

کد خبر 550927

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری پارلمان شهری اینترنت کرونا ترک تحصیل دانش آموزان کوهرنگ شهر اردل رییس شورای شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مجددا به تناوب شاهد افزایش ابر وزش باد شدید تا نسبتا شدید لحظه‌ای، رگبار باران و رعد و برق برای استان به ویژه مناطق غربی پیش بینی می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برای امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ افزایش ابر و گاهی وزش باد ملایم برای اکثر نقاط استان انتظار است، همچنین بارش‌های رگباری و ضعیف در غرب استان به خصوص برای کوهرنگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مجدداً به تناوب شاهد افزایش ابر وزش باد شدید تا نسبتاً شدید لحظه‌ای، رگبار باران و رعد و برق برای استان به ویژه مناطق غربی پیش بینی می‌شود، همچنین احتمال وقوع تگرگ دور از انتظار نیست.


معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: شدت بارش‌ها برای غرب استان به خصوص اردل، بخشی‌های کیار، کوهرنگ و غرب لردگان پیش بینی می‌شود.

نوروزی افزود: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه برای مناطق غربی استان هشدار سطح نارنجی هواشناسی و برای سایر نقاط استان هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.

وی ادامه داد: در برخی از مناطق استان به خصوص نیمه غربی، ممکن است بارش‌ها به صورت نقطه‌ای تقویت شود بنابراین آبگرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن مسیرها و رودخانه‌ها طی این مدت دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: برای صبح روز پنجشنبه کاهش نسبی دما را خواهیم داشت و از ظهر پنجشنبه تا هفته بعد دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت، همچنین برای روزهای پنجشنبه و جمعه بارشی پیش بینی نمی‌شود.

کد خبر 750887

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود