Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع دو ویلای 70 میلیاردی در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان محمودآباد: محمد هادی زاده از قلع و قمع دو واحد ویلایی و یک بنای نیمه کاره غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان به ارزش هفتاد میلیارد ریال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر اجرای احکام قطعی قلع و قمع صادره در اراضی کشاورزی روستا‌های لامیزده و گلیرد با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی این شهرستان، سه فقره احکام قطعی ماده 3 و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اجرا و قلع و قمع شد.

هادی زاده با اشاره به انجام دهگردشی‌های مستمر توسط اکیپ دهگردشی این مدیریت، تصریح کرد: پس از ارائه موارد قانونی از سوی مسوولان و کارشناسان ذیربط این مدیریت مبنی بر اینکه اقدام به احداث بنای مسکونی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اصلاحی آن است، دو فقره بنای مسکونی، یک فقره بنای نیمه کاره در زمین‌های کشاورزی روستا‌های گلیرد و لامیزده با مجموع عرصه و اعیان 5 هزار و 100 متر قلع و قمع شد.

وی تاکید کرد: با هر‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تأمین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون برخورد خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قلع و قمع دو ویلای 70 میلیاردی در محمودآباد جهاد کشاورزی قلع و قمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مهرداد فولاد از امحاء ۲۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد فاسد شده در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: طی بازدید مشترک جهاد کشاورزی و دامپزشکی از محل دپوی گوشت منجمد در یکی از سردخانه‌های این شهرستان و مشاهده ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد شده، بلافاصله امحای آن در دستور کار قرار گرفت و با رعایت ضوابط اصولی از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر روند توزیع اقلام اساسی تنظیم بازاری توسط کارشناسان تنظیم بازار و صنایع این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ