Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:54:09 GMT

قربانی بزرگ سیاست اقتصادی سولدو (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۹۴۵۷

سیاست اقتصادی سولدو با توجه به بضاعت تراکتور باعث شده تا این مربی بیشتر به دنبال بازیکنانی سرعتی و پر جنب و جوش باشد که در لحظه عملیات انتقال از دفاع به حمله را انجام دهند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور این روزها با مشکل گلزنی دست و پنجه نرم می کند و با زدن تنها 13 گل در 16 بازی، در بین شانزده تیم از نظر گلزنی نهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سرخ پوشان دو مهاجم خوب در اختیار دارند؛ مهاجمانی که طی سال های اخیر آمار گلزنی خوبی داشته اند. یکی از این بازیکنان پیمان بابایی است که با وجود حضور حداکثری در بازی های این فصل، موفق به زدن 4 گل شده است. دیگر مهاجم سرشناس تراکتوری ها محمد عباس زاده است که سابقه آقای گلی در لیگ برتر را دارد و فصل گذشته هم آمار گلزنی بسیار خوبی با پیراهن تیم تبریزی به جای گذاشت.

 

در حالی که تصور می شد با داشتن زوج عباس زاده – بابایی در خط حمله، تراکتور مشکلی از بابت گلزنی نداشته باشد اما این مشکل را با گذشت 16 هفته از بازی ها به وضوح شاهد هستیم و در این بین بازی نکردن عباس زاده هم علامت سوال بزرگی است که البته سولدو روز گذشته بعد از مدت ها پاسخی روشن به این تصمیم خود داد.

 

بعد از بازی با نفت در هفته دوم که عباس زاده مصدوم شد، تراکتور این بازیکن را به مدت یک ماه در اختیار نداشت تا اینکه سولدو در هفته ششم برای اولین بار این بازیکن را در دقیقه 66 بازی با پدیده راهی زمین کرد و همین بازیکن تک گل پیروزی بخش تیمش را زد. بعد از این گلزنی همه تصور می کردند تا عباس زاده را در ترکیب اصلی ببینند ولی سولدو همچنان اعتقاد زیادی به استفاده کامل از این بازیکن نداشت و در طول 10 هفته اخیر عباس زاده تنها سه بار در ترکیب اصلی حضور داشته و در بقیه بازی ها در 10-15 دقیقه پایانی از او استفاده شده است.

 

 

 

 

 

عباس زاده در لیگ بیستم 12 گل برای تراکتور زد و در لیگ قهرمانان آسیا هم 4 گل از 6 گل تیمش در مرحله گروهی را به ثمر رساند. همین عملکرد بود که باعث شد، کم بازی کردن او در تیم سولدو خیلی مورد نقد واقع شود. سرمربی کروات تراکتور روز گذشته هم تنها 6 دقیقه به عباس زاده مقابل گل گهر میدان داد. او در پاسخ به این سوال خبرنگار ورزش سه که بازی دادن یا ندادن یک بازیکن حق مسلم یک مربی است ولی بعضی از بازیکنان مثل عباس زاده هستند که استفاده نکردن متوالی از آنها می تواند شائبه برانگیز باشد و دلیل صادقانه و واضحش برای این تصمیم چیست گفت: "معیار اصلی برای ما تمرینات است. عباس‌زاده یک مدت مصدومیت داشت و چند بازی او را تعویضی آوردیم. عباس‌زاده بازیکنی است که در باکس خیلی خوب است و می‌تواند کار گلزنی را برای ما انجام دهد اما کار تاکتیکی ما بیشتر دفاعی و روی ضدحمله است و سرعت عباس‌زاده کمتر است. اما در بازی‌هایی که ما بخواهیم تهاجمی باشیم عباس‌زاده مهره مفیدی است."

 

سولدو در پاسخ به این سوال مشخصا در مورد سبک بازی و البته میزان تلاش و آمادگی مهاجم باتجربه تیمش صحبت کرد و آن را دلیل کم بازی دادن به عباس زاده دانست. این دو نکته بسیار مهم است ولی قطعا مورد اول که سبک بازی عباس زاده است را خیلی نمی توان تغییر داد ولی قطعا این بازیکن می تواند با تمرینات بیشتر نظر سولدو را به خود جلب کند و توصیفی که سرمربی کروات از نحوه بازی او و تخصصش در باکس کرد نشان می دهد که او شناخت مناسبی از عباس زاده دارد و دلیل بازی نکردن این بازیکن سبک بازی است که سولدو برای تیمش در نظر گرفته و با توجه به بضاعت فعلی تراکتور، سبکی منطقی و اقتصادی به نظر می رسد. طبق این سیاست سرمربی تراکتور بیشتر به دنبال بازیکنانی سرعتی و پر جنب و جوش است که در لحظه عملیات انتقال از دفاع به حمله را انجام دهند و به نوعی هم در دفاع و هم در حمله توان حضور داشته باشند؛ سبکی که مهاجم کلاسیکی چون عباس زاده شاید از پس آن برنیاید.

زوونیمیر سولدو تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زوونیمیر سولدو تراکتور عباس زاده بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عباس زاده امروز یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان خراسان جنوبی که برای بررسی خسارت‌های سیل زیرکوه برگزار شد به خبرنگاران گفت: بیشترین خسارت سیل به بخش راه‌ها، کشاورزی و واحدهای مسکونی شهرستان زیرکوه بوده است.

به گفته وی از روز اول سیل امدادرسانی و ارسال ماشین‌آلات انجام شد و خدمت‌رسانی و رفع مشکلات موجود در دستور کلر قرار گرفت.

وی ادامه داد: اگرچه در همه شهرستان‌های استان بارندگی داشتیم اما در زیرکوه به خاطر وضعیت بحرانی خساراتی وارد شد و در بقیه شهرستان‌ها مشکل خاصی وجود نداشت.

عباس زاده تاکید کرد: شرایط اضطراری و بحرانی زیرکوه تا ۲۶ اردیبهشت ماه تمدید شد و همه دستگاه‌ها تا این تاریخ باید حضورشان در مناطق سیل زده تقویت کنند.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر خسارت‌ها از لحاظ حجم و وسعت به بخش کشاورزی شهرستان زیرکوه وارد شده اما از نظر عملیاتی راه‌های شهرستان دچار صدمات جدی شده‌اند و تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ایمنی اولیه تأمین شود.

معاون استاندار افزود: راه‌ها که از بین رفته باید، بازسازی شوند و حدود ۴۴ واحد مسکونی خسارت دیده‌اند که ۱۱ واحد آن باید مجدد احداث شود.

عباس زاده تصریح کرد: بعضی از بندهای خاکی پر آب شده‌اند و در بارش اول در پنجم اردیبهشت چند بند خاکی شکست که به دلیل هشدار قبل از سیل و این که روستای نوده زیرکوه به موقع تخلیه شد، خسارت جانی بر اثر سیل نداشتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم بعضی از بندهای خاکی سرریز شده و احتمال شکسته شدن آنها وجود دارد که باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از شرایط بحرانی در این خصوص انجام شود.

عباس زاده با بیان این که ۱۳۷ دانش‌آموز زیرکوه از کنکور جا ماندند گفت: پیگیری‌های استاندار منجر به قول مساعد سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون مجدد شد که تاکنون بی سابقه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز امدادرسانی در زیرکوه تا زمان پایداری شرایط باید ادامه داشته باشد، ادامه داد: حضور ماشین‌آلات با بهره‌گیری از نیروی انسانی کافی باید به خوبی مدیریت شود تا بتوانیم راه‌ها را ترمیم و مشکلات اولیه آنها را رفع کنیم.

به گفته وی شش دستگاه کمپرسی و دو کفی برای تسریع عملیات ترمیم راه‌ها بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران باید در اختیار اداره کل راهداری استان قرار گیرد و باید تیم ویژه‌ای برای ترمیم خسارت به خصوص در بخش قنوات تشکیل شود

کد خبر 6091381

دیگر خبرها

  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد