Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@05:13:16 GMT

جزییات افزایش یارانه نقدی در سال آینده

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۹۶۸۹

جزییات افزایش یارانه نقدی در سال آینده

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رحیم زارع، درباره میزان افزایش یارانه نقدی در سال آینده گفت: هنوز کمیسیون تلفیق وارد بخش هزینه ای هدفمندی یارانه ها نشده است، ولی با این وجود حتما یارانه نقدی افزایش پیدا می کند، البته هنوز مبلغ و میزان آن مشخص نیست.

وی افزود: صد در صد میزان یارانه نقدی از ۴۵ هزار تومان بیشتر خواهد شد و در نهایت میزان یارانه نقدی و یارانه معیشتی در لایحه بودجه مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ درباره زمان تشکیل کمیته مشترک مجلس و دولت برای بررسی حذف ارز ترجیحی گفت: طی چند روز آینده این جلسات تشکیل خواهد شد و احتمالا از مجلس، هیات رییسه کمیسیون تلفیق و از دولت، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد حضور خواهند داشت.

زارع در واکنش به انتشار اخباری در خصوص تشکیل نشدن جلسات کمیته ارز ترجیحی گفت: موضوع ارز ترجیحی بسیار مهم است و باید جلسات آن در سطح کلان و بین مجلس و دولت تشکیل شود، چون مستقیم به معیشت مردم ربط دارد. آقای نادران رییس کمیته ارز ترجیحی است و قطعا با توجه به تجربه ای که دارد می تواند به بهترین شکل تصمیم گیری کند. حال این که جلسات کمیته تشکیل شده یا نه، بنده اطلاعی ندارم چون کمیسیون تلفیق بیش از ۲۰ کمیته دارد.

زارع درباره جلسه روز گذشته هیات رییسه تلفیق با رییس مجلس گفت: در این جلسه کلیات بودجه و نحوه تامین هزینه های معیشتی و راهکارهای جایگزین حذف ارز ترجیحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، قرار است آقای قالیباف هم در جلسه نوبت شب تلفیق حضور پیدا کرده و این موارد مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هدفمندی یارانه ها یارانه نقدی رحیم زارع کمیسیون تلفیق ارز ترجیحی بودجه 1401 کمیسیون تلفیق یارانه نقدی ارز ترجیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی