Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی احمدی روز دوشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های دهه فجر امسال افزود: باید از فضای مجازی در دهه فجر امسال  برای نشر فرهنگ و آرمان انقلاب بهره برداری کرد.

وی بابیان اینکه امام با پشتوانه الهی آرمان‌های جدیدی را در دنیا تعریف کردند گفت: دهه فجر ایام بزرگداشت انقلابی است که درزمانی به وقوع پیوست که غرب و شرق، دنیا را تقسیم کرده بودند و تصمیم گیران تحت سیطره شرق و غرب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: در آن زمان با ورود امام، آرمان‌های جدید با پشتوانه الهی تعریف شد و حرکت انقلاب با شعارهای متفاوت و بر پایه رأی مردمی با محوریت دین شکل گرفت و امروز شاهد هستیم که شعارها و آرمان‌های انقلاب جهانی شده است.

وی تأکید کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر باید یادآور دستاوردهای انقلاب باشد بطوری‌که امروز برای هرگونه تصمیمی برای ایران باید اتحاد بین‌المللی تشکیل شود و بااین‌وجود کاری هم از پیش نمی‌برند.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی باید به دست مردم اجرا شود گفت: ما می‌توانیم برنامه‌هایی را طراحی کنیم که در آن مردم تصمیم گیر و اجراکننده آن باشند و در این راستا ستادهای مردمی در تمامی دستگاه‌ها، نهادها، مساجد، مدارس و دیگر بخش‌ها تشکیل و جشن‌های محله محور با پوشش رسانه‌ای قوی برنامه‌ریزی شود.

احمدی در ادامه تصریح کرد: استان اصفهان در زمان پیروزی انقلاب  ۲۱۷ شهید را تقدیم نظام کرده است که نباید یاد و نام این شهدا فراموش شود و بر این اساس مدیران دستگاه‌ها در این ایام با حضور در مدارس باید جشن‌های انقلاب را در کنار دانش‌آموزان باقوت برگزار کنند.

این جلسه در آستانه گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با حضور مسوولان دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان دهه فجر شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی