Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - جواد احدیان  امروز در آیین افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی رودخانه در اهواز گفت: از این تعداد ۱۷۰ مقاله پذیرش شد که ۶۵ مقاله به صورت شفاهی و ۱۰۵ مقاله نیز به صورت پوستر ارایه می‌شود.

او می‌گوید:  این کنفرانس برای اولین بار به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود  که برگزاری مجازی این برنامه علمی، علاوه بر برخی محدودیت ها، فرصتی مغتنم برای حضور مجازی میهمانان داخلی و بین المللی در این کنفرانس را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول در این سمینار پژوهشگران مطرحی از کشور‌های هند، کانادا، ایتالیا، سنگاپور، فیلیپین، آمریکا، آلمان و کانادا مقاله‌های خود را در نشست‌های تخصصی ارایه می‌کنند.

احدیان، تکیه بر مسایل زیست محیطی رودخانه‌ها را به عنوان محور این دوره از کنفرانس عنوان کرد و گفت: اگر چه توجه به ابعاد سازه‌ای رودخانه‌ها به عنوان یک ابزار مهم ضروری است، ولی این نگاه به تنهایی کافی نیست به همین دلیل این کنفرانس تکیه بر مسایل زیست محیطی رودخانه‌ها را به عنوان محور خود تعیین کرده است.

دبیر دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی رودخانه گفت:  اکوهایدرولیک، سنجش، پایش، سازه‌های هیدرولیک، رسوب، فرسایش و آلایندگی‌های زیست محیطی به عنوان محور‌های اصلی این همایش تعیین شده است.

او می‌گوید:  علاوه بر ارایه مقاله ها، ۱۵ کارگاه و نشست تخصصی در حاشیه این کنفرانس برگزار می‌شود که موضوع‌های مبتلابه مدیریت آب و رودخانه‌ها از جمله افزایش مشارکت‌های مردمی در افزایش تاب آوری در شرایط خشکسالی و سیلاب در این کنفرانس مورد تاکید است.

دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی رودخانه که امروز کار خود را در اهواز آغاز کرده تا ۶ بهمن ماه ادامه دارد.

این سمینار به منظور تبادل اطلاعات و ارائه نتایج آخرین دستاورد‌های تحقیقاتی در زمینه مهندسی رودخانه با تاکید بر چالش‌هایی نظیر تغییر اقلیم، خشکسالی و بحران کمی و کیفی آب رودخانه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری سمینار محیط زیست رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت شرکت در کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای که قرار است در اصفهان برگزار شود، به ایران سفر خواهد کرد.

قرار است این کنفرانس از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار شود.

گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6093384 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر