Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی دوشنبه با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام تپه الله اکبر شیراز، ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت  و به آنها ادای احترام کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز گفت: دولت جناب دکتر رئیسی نگاه بسیار خوبی به ایثارگران دارد و امیدواریم با توجه به این نگاه بتوانیم در مسیر بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به این عزیزان حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه سفر به فارس، دهمین سفر استانی وی در دولت سیزدهم محسوب می‌شود،  گفت: این سفرها با محوریت حضور در برنامه‌ای به منظور بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود و علاوه بر آن دیدارهایی با ایثارگران استان نیز داریم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: معاونین و مدیران این بنیاد نیز در این سفرها حضور دارند و میز خدمت با حضور آنان تشکیل می‌شود تا ایثارگرانی که به هر دلیلی نیاز به حضور در مرکز داشته باشند، کار خود را مستقیما در خود استان به نتیجه برسانند.
وی ادامه داد:‌ رسیدگی به مسائل ایثارگران در استان‌ها،  به غیر از ملاقات‌های حضوری و ویدئوکنفرانسی است که در خود مرکز انجام می‌شود، همچنین در جلسه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان‌ها نیز شرکت می‌کنیم.
قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات جامعه ایثارگری جدای از مشکلات کلی جامعه نیست افزود: مسائلی مانند اشتغال و مسکن دغدغه کلی در جامعه است که ایثارگران نیز در این زمینه‌ها دارای مشکل هستند.
وی تصریح کرد:‌ تاکنون قسمت اعظم قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اجرا نشده است و در حال حاضر نیز محدودیت‌هایی در زمینه تأمین بودجه و منابع وجود دارد، اما خوشبختانه وی ادامه داد: وظیفه اصلی و ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت‌های فرهنگی است که برای این حوزه نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ایم و در کنار آن از ظرفیت‌های شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و مشارکت سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران گفت: امیدواریم با مدیریت خوبی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران شکل گرفته است شاهد رفع مشکلات جاری جامعه معزز ایثارگری باشیم تا زمینه برای فعالیت‌های بهتر به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود.
آیت الله لطف الله دژکام افزود: ایثارگران عزیز ما بسیار ماخوذ به حیا هستند و در بسیاری از موارد از بیان مسائل و مشکلات خود پرهیز می‌کنند، اما این موضوع نباید باعث شود که نسبت به مشکلات آنان بی‌توجهی صورت گیرد.

معاون رئیس‌جمهور در سفر به شیراز همچنین به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) مشرف شد و به زیارت بارگاه نورانی این امامزاده والامقام پرداخت.

قاضی‌زاده دوشنبه با هدف سفری دو روزه به استان فارس و شرکت در کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی، یادواره شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران فارس به این استان سفر کرده است و در مدت حضور خود برنامه‌هایی در شیراز و فیروزآباد خواهد داشت.
جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان فارس نیز چهارشنبه با حضور معاون رئیس‌جمهور در شیراز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران امام جمعه شیراز لطف الله دژکام شهدا سفر استانی سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی شیراز دولت سیزدهم فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران امام جمعه شیراز لطف الله دژکام بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران امام جمعه شیراز لطف الله دژکام شهدا سفر استانی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شیراز دولت سیزدهم فارس بنیاد شهید و امور ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت زاده هاشمی استان فارس قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در ادامه راه شهدا سنگربان انقلاب اسلامی هستند، صیانت از این عزیزان صیانت از خون شهداست گفت: دشمن برای همه آحاد جامعه در بعد فرهنگی به ویژه برای نسل ایثارگر برنامه دارد، وقتی دشمن نتوانست رزمندگان را از حضور در جبهه‌های حق باز دارد، امروز به دنبال این است تا نسل ایثارگر را از مسیر شهدا دور سازد.

وی افزود: در فضای غبار آلود امواج هجمه‌های دشمن باید از این الگو‌های عزت و پایداری مراقبت کرد، خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت جامعه اسلامی هستند، کلام این عزیزان نافذ و اثرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنگ امروز هویت ملی، مذهبی و فکر‌ها را نشانه گرفته است گفت: باید هیاتی باشد تا آگاه سازی و اطلاع رسانی را در جبهه فرهنگی در بین نسل امروز پیگیری نماید و توطئه‌های دشمنان را نمایان سازد.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا در کنار خدمت رسانی است. با توجه به اینکه این خانواده‌ها از عزت نفس بالا و مناعت طبع برخوردارند از طریق دیدار با این عزیزان و ارتباطات غیر رسمی مسائل بازماندگان شهدا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید دو رسالت مهم خدمت رسانی همراه با تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عهده‌دار است، دیدار از خانواده معظم شهدا، ملاقات با این عزیزان با حضور مدیرکل معاونان و مدیران بنیاد، اجرای برنامه‌های اردویی و ورزشی که سال گذشته ۶ هزار اعزام بوده، برگزاری ۱۱۰۰ یادواره شهدا تنها در مدارس استان، پیگیری حل مشکلات مسکن ایثارگران تا شهریور ماه، احراز جانبازی بیش از ۱۰۰۰ نفر از ایثارگران، به روز رسانی کمیسیون پزشکی، بخشی از خدمات بنیاد به این عزیزان بوده است.

حسن هنرمند افزود این عزیزان با قطع تعلقات از دنیا راه شهادت را برگزیدند و اگرچه امروز به ظاهر در بین ما نیستند، اما زنده جاویدان هستند.

وی تاکید کرد: هرگونه خدمتی به بازماندگان شهدا با مقام صبر، ایثار و پایداری این عزیزان قابل مقایسه نیست.

دیگر خبرها

  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است