Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: امیدواریم همکاری‌ها و تعاملات دوستانه دوجانبه ایران و برونئی، بیش از پیش به عرصه روابط منطقه‌ای و بین‌المللی دو کشور گسترش یابد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه «اسماعیل عبدالمناپ» سفیر جدید پادشاهی برونئی دارالسلام با اشاره به روابط فرهنگی دو ملت گفت: روابط دو کشور برآمده از رابطه قلبی دو ملت مسلمان است و ضروری است روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری دو کشور نیز بر مبنای این روابط گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ تقدیم استوارنامه سفرای جدید به رئیسی

رئیس جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی خود به دنبال گسترش تعامل با همه کشورهای جهان و به ویژه کشورهای همسایه و مسلمان است. امیدواریم همکاری‌ها و تعاملات دوستانه دوجانبه ایران و برونئی، بیش از پیش به عرصه روابط منطقه‌ای و بین‌المللی دو کشور نیز گسترش یابد.

«اسماعیل عبدالمناپ» سفیر جدید برونئی دارالسلام نیز در این مراسم با ابلاغ سلام پادشاه کشورش به دکتر رئیسی گفت: به عنوان سفیر برونئی تمام تلاش خود را برای گسترش و تعمیق روابط و همکاری‌های دو ملت مسلمان برادر و دوست به کار خواهم گرفت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت رئیس جمهور آیت الله رئیسی استوارنامه سیدابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در یادداشتی، با اشاره به اظهارات جنجال برانگیز بانکی پور درباره زنان ترکیه، نوشت؛

وقتی در دفاع از لایحه جنجالی عفاف و ‌ حجاب⁩ ناتوان می شوند، زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را به باد تهمت های ناروا می گیرند. ‏اگر یک ذره سیاست، انسانیت و شرم حالیشان بود، به این راحتی حرمت مردم یک کشور، از هر دین و مذهب و باوری را نمی شکستند!

‏عذرهای بدتر از گناه

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903197

دیگر خبرها

  • گزارش سفیر ایران در روسیه به امیرعبداللهیان
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • همکاری‌های کشاورزی ایران و تاجیکستان گسترش می‌یابد
  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟