Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:40:31 GMT

مادران شهدا مدافعین واقعی انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۰۵۴۷

مادران شهدا مدافعین واقعی انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در جمع پرسنل پایگاه هوا دریای امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه پاسدارن اظهار داشت: شخصیت حضرت زهرا (س) شخصیتی است که رضای او رضای خدا و خشم او خشم خداوند است.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر با اشاره به معنای حدیث قدسی «لولاک لما خلقت الافلاک» بیان کرد: در ادامه این حدیث به این مفهوم توجه می‌شود که اگر ولایت نباشد رسالت ابتر می‌ماند، یعنی اگر فاطمه‌ای که حامی و مدافع ولایت نباشد، رسالت ابتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جمالی عنوان کرد: هدف از خلقت عالم، هدایت بشریت است و این هدایت با رسالت پیامبر، نزول قرآن و با ولایتی است که بعد از آن ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: ولایت حامی و مدافع می‌خواهد، شخصیتی می‌خواهد که خطبه فدکیه را بیان کند، شخصیتی که جانش را در راه دفاع از ولایت دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان بوشهر تصریح کرد: امروز مدافع ولایت بودن بسیار با اهمیت است و در این راه حضرت زهرا (س) مدافع ولایت بودن تا سرحد جان را به ما یاد داد.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) ولایت را بعد از قرن‌ها آورد و در دنیا علم کرد اما صرف آمدن ولایت کافی‌است؟ اگر حامیان در کنار ولایت نباشند این راه ادامه پیدا نخواهد کرد.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: مدافع ولایت بودن ویژگی‌هایی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام و انقلاب است که شهید سلیمانی و همه‌ی شهدای این انقلاب مصداق بارز تقید به این آرمان‌ها هستند.

رئیس رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر با بیان ارزش‌های انقلاب خاطرنشان کرد: شهادت طلبی، عدالت محوری‌، استکبار ستیزی از ارزش‌های اصیل انقلاب هستند که ما باید از آن دفاع کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان بوشهر با اشاره به نقش مادران شهدا در انقلاب اسلامی تأکید کرد: مادران شهدا مدافعین واقعی انقلاب هستند

کد خبر 5407862

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ولادت حضرت زهرا انقلاب اسلامی ایران بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه سیل کرمان آمار کرونا اردبیل امداد رسانی عکس استانها استان بوشهر مدافع ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد