Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «احمد قبلان» مفتی جعفری لبنان در واکنش به شعله‌ور تر شدن جنگ یمن، از کشورهای عربی خواست تا برای خاموش کردن آتش جنگ، تلاش کنند.

او خطاب به دولت‌های عربی گفت: «آتش یمن را قبل از این که پایتخت‌های عربی آتش‌ بگیرد، خاموش کنید. به خوبی می‌دانید که یمن قدرتمند‌تر از آن است که شکست بخورد، پس دست از رفتارتان برداشته و مصالحه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این شخصیت مذهبی لبنانی تأکید کرد که آن‌چه در یمن رخ می‌دهد از جنایت‌ها و کشتار و تخریب، بر گردن علمای امت اسلام است و اتفاقات یمن «جنگی دیوانه‌وار و حرام» است که تنها تل آویو و واشنگتن از آن بهره می‌برند.

حملات خونین یک هفته اخیر ائتلاف سعودی به استان‌های یمن، صدای بسیاری از دلسوزان امت اسلام را در آورده است. بمباران بی وقفه صنعاء، الحدیده و صعده از روز سه شنبه هفته گذشته و پس از حمله پهپادی و موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ابوظبی آغاز شده و جنگنده‌های سعودی به طور روزانه پایتخت یمن و دیگر مناطق این کشور را بمباران می‌کنند.

خبرگزاری رویترز در این خصوص نوشته است که حملات روز جمعه در صعده و الحدیده خونین‌ترین حمله ائتلاف سعودی در دو سال و نیم گذشته بود، به طوریکه در جریان بمباران یک زندان در صعده 87 نفر کشته و 266 تن دیگر زخمی شدند. در استان الحدیده نیز سه کودک در جریان بمباران جنگنده‌های ارتش سعودی به شهادت رسیده و حداقل ۱۷ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مفتی جعفری لبنان شیخ احمد قبلان جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد گزارش های اولیه از سرنگونی یک هواپیما بر فراز حریم هوایی استان صعده در شمال یمن حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برخی منابع خبری در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کردند نیروی های مسلح یمن یک پهپاد MQ9 آمریکا را در آسمان شهر صعده یمن سرنگون کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سومین پهپاد سی میلیون دلاری آمریکایی هست که بدست انصارالله سرنگون می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لاشه هواگردی که در حریم هوایی یمن، استان صعده، توسط نیروهای مسلح یمن هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

 

   

دیگر خبرها

  • موج گرما صد‌ها میلیون نفر را می‌سوزاند!
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم