Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشارات ۲۷ بعثت، ۶ کتاب از مجموعه تاریخ شفاهی خود را همراه با تخفیف در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشارات 27 بعثت، مجموعه کتاب‌های تاریخ شفاهی خود را در دومین نمایشگاه مجازی کتاب عرضه کرده و در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

این کتاب‌ها عبارتند از:

1- «بازمانده»

خاطرات شفاهی فرمانده بسیجی مصطفی عبدالرضا به مناسبت سالروز شهادت علی‌اصغر صفرخانی فرمانده گردان شهادت لشکر27محمدرسول‌الله(ص) به قلم سید حسن هوشی سادات

2- «مست و سنگستان»

خاطرات شفاهی عزیزالله فرخی از جنگ و دوران اسارت به قلم حجت‌الله ایروانی

3- «قرارگاه عبور»

خاطرات شفاهی حاج محمدجعفر مظاهری از دوران دفاع‌مقدس به قلم محسن صیفی‌کار

4- «در یاد تو خواهم ماند»

خاطرات شفاهی خواهر شهید سعید آشوری از دوران دفاع‌مقدس به قلم نرگس آشوری و هما مهرآبادی

5- «من زینب تو هستم»

خاطرات شفاهی خواهر شهید سعید نامدار فرزانه‌اقدم تخریب‌چی لشکر27محمدرسول‌الله (ص) از دوران دفاع‌مقدس به قلم معصومه محمدی

6- «عملیات عطش»

خاطرات شفاهی روایت نبرد گردان عمار در تنگهٔ ابوقریب به قلم جواد کلاته‌عربی

نمایشگاه مجازی کتاب تهران از 3 بهمن الی 10 بهمن برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای خرید کتاب‌های این ناشر دفاع مقدس همراه با  20 درصد تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور باید به سایت https://book.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

icfi.ir مراجعه کنند.

فروش 130 هزار نسخه کتاب در اولین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران6 کتاب برای مطالعه در روز مادر/ روایتی از ارادت شهدا به حضرت زهرا (س)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب کتاب نمایشگاه مجازی کتاب خاطرات شفاهی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما افزود: بررسی بیانات رهبر انقلاب نشان می‌دهد که ایشان همه جوانب مهم نشر را از جمله طراحی جلد تا آثار فاخر، ترجمه معکوس به زبان‌های دیگر و تولید و توزیع کتاب همواره مورد توجه شان بوده است.
وی گفت: ایشان در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس بر موضوع ثبت و ضبط خاطرات تاکید کرده اند وگرچه انتشار ۳۰ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان از تمرکز نویسندگان بر این مباحث است، اما کافی نیست و کار‌های به زمین مانده زیادی وجود دارد.
آقای مختارپور افزود: علاوه بر بیانات، تقریظ‌هایی که ایشان بر کتاب‌ها نوشته اند همیشه جریان ساز بوده و به دنبال هر تقریظ یک جریان ادبی حاصل شده است.
به گفته آقای مختارپور رشد ادبیات داستانی بعد از پیروزی انقلاب رقم خورد و با انتشار تقریظ‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌ها که از دهه هشتاد کلید خورد کتاب‌های دفاع مقدس به موضوع‌های مختلف و بر زمین مانده جنگ تحمیلی پرداختند.

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود