Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مراسم بدرقه تیم ملی اسکی ایران به المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن دوشنبه، چهارم بهمن ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان، سفیر چین، مسئولان فدراسیون اسکی و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم همچنین از لباس تیم ایران در المپیک رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در المپیک زمستانی سه نماینده دارد؛ عاطفه احمدی و حسین ساوه شمشکی در بخش آلپاین و سید ستار صید در صحرانوردی نماینده‌های اسکی ایران هستند.

عاطفه احمدی و سید ستار صید هم پرچمداران کاروان هشت نفره ایران در بازی‌های پکن هستند.

کد خبر 652426 برچسب‌ها خبر مهم ورزش زنان المپیک لباس و پوشاک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم ورزش زنان المپیک لباس و پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • لباس نظامی روحانیون در جنگ با که؟!
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک