Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:12:07 GMT

فرناندز: برای رسیدن به فینال آسیا می‌جنگیم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۲۰۹۲

فرناندز: برای رسیدن به فینال آسیا می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: برای رسیدن به فینال مسابقات هندبال قهرمانی آسیا می‌جنگیم.

به گزارش ایسنا، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی برابر کویت و قطعی شدن کسب جواز حضور در مسابقات جهانی و حضور در بین ۴ تیم برتر بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا، اظهار کرد: واقعا مسابقه امروز سخت و مانند یک فینال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم کویت تبریک می‌گویم که تا ثانیه‌های آخر جنگید. دیدید که نتیجه‌ بازی در ثانیه‌های آخر مشخص شد. ما در نهایت با اختلاف یک شوت و یک گل بردیم و همین شوت بود که سرنوشت بازی را مشخص کرد.

فرناندز ادامه داد: بازی بعدی ما در مقابل بحرین است. هدف اول ما جهانی شدن بود ولی ما اینجا هستیم تا برای رسیدن به فینال بجنگیم و کار ما امروز تمام نشده ‌است.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران افزود: به نظر من این مسابقات نمونه‌ای از رقابت‌های جام‌جهانی بود و آسیا نشان داد که لیاقت داشتن ۵ سهمیه را دارد. ما نیز در جام‌جهانی نشان خواهیم داد که یک تیم صرفا آسیایی نیستیم بلکه یک تیم در سطح جهانی هستیم.

تیم ملی ایران با پیروزی ۲۷ بر ۲۶ برابر کویت علاوه بر کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان به جمع چهار تیم برتر بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نیز راه یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال تيم ملي هندبال ايران مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا عربستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت. این تیم از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899867

دیگر خبرها

  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز