Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن ذوالفقارنسب که اخیراً به عنوان عضو و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده بود، خیلی زود از سمت خود استعفا کرد و عطای کار در این باشگاه را به لقایش بخشید.

ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرده بود که استعفایش را به وزیر ورزش و جوانان داده است.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز دوشنبه در حاشیه بدرقه کاروان المپیک زمستانی ایران در جمع خبرنگاران به سئوالی در این مورد پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی گفت: نامه ایشان (ذوالفقارنسب) را به پولادگر معاون ورزشی وزارتخانه داده‌ام. پولادگر دارد پیگیری می‌کند تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا خودش موافق استعفای رئیس هیات مدیره پرسپولیس است؟ تاکید کرد: اگر قرار بود من موافقت یا مخالفت کنم که نامه را به معاونم نمی‌دادم!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بیژن ذوالفقارنسب بیژن ذوالفقارنسب تیم فوتبال پرسپولیس حمید سجادی محمد پولادگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال