Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- قرنی مصطفی‌پور گفت: قرعه کشی میزبانی دور برگشت مسابقات فوتسال لیگ برتر آذربایجان غربی به درخواست تیم‌های هیات فوتبال مهاباد، چوکل زاده پیرانشهر و آسوی موکریان بوکان برگزار شد و در نهایت تیم هیات فوتبال مهاباد میزبان این دوره از معرفی شده است.

وی گفت: تیم هیات فوتبال مهاباد در دور نخست این رقابت‌ها با نام نوروز حضور داشت که این تیم با کسب ۲ پیروزی و یک تساوی در صدر جدول مسابقات قرار گرفت و تیم‌های پیرانشهر و بوکان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد می‌گوید: همچنین تیم کوی بهی میاندوآب که در رفت مسابقات حاضر بود از شرکت در دور برگشت انصراف داده و بازی‌های گروه با سه تیم انجام خواهد شد.

به گفته مصطفی‌پور، ۱۸ بهمن ماه سال جاری دوره برگشت مسابقات فوتسال لیگ برتر آذربایجان غربی در مهاباد غاز خواهد شد.

دور رفت مسابقات قهرمانی فوتسال آذربایجان غربی با حضور تیم‌های نوروز مهاباد، "چوکل زاده" پیرانشهر، "آسو" بوکان و "کوی بهی" میاندوآب به میزبانی بوکان برگزار شد.

انتهای پیام/ س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات فوتسال هیات ورزشی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل جوان ۳۷ ساله در اطراف روستای کولیجه شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صادق شکری، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک جوانی در اطراف روستای کولیجه بلافاصله کارآگاهان بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد آثار ضربه و جراحات وارده به سر جوان عامل مرگ بوده و تحقیقات میدانی و بررسی محل تردد مقتول و عملیات شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: با انجام تحقیقات میدانی از اهالی روستا و بررسی آثار و علائم به‌جای مانده از صحنه جرم متهم به قتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

شکری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با ضربه چوب‌دستی به سر مقتول اعتراف و انگیزه خود را مزاحمت ناموسی مقتول برای همسرش عنوان کرد.

کد خبر 750675

دیگر خبرها

  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر