Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@19:19:13 GMT

۶ کشته و ۴۰ زخمی در یک مسابقه فوتبال

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۳۲۶۰

۶ کشته و ۴۰ زخمی در یک مسابقه فوتبال

حواشی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا با کشته و زخمی شدن تعدادی از هواداران فوتبال در کشور میزبان ادامه پیدا کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از آسوشیتدپرس، در نتیجه ازدحام گروه پرشماری از هواداران مقابل ورزشگاه «اومبله» شهر یائونده پایتخت کشور کامرون، محل برگزاری تیم ملی این کشور برابر کومور در اولین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا دست‌کم ۶ نفر کشته و ۴۰ نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل بیا،‌ فرماندار پایتخت کامرون با تأیید این خبر اعلام کرد دلیل این اتفاق هجوم هواداران برای ورود به ورزشگاه بوده و اینکه احتمالاً‌ تعداد قربانیان بیش از این تعداد خواهد بود چرا که طبق اعلام مسئولان بیمارستان محل انتقال مجروحان، حال عده‌ای از آسیب دیدگان وخیم است.

طبق اعلام مقامات رسمی حدود ۵۰ هزار نفر قصد ورود به ورزشگاهی را داشتند که ظرفیت آن ۶۰ هزار نفر است اما به دلیل پروتکل‌های بهداشتی مربوط به شیوع کرونا قرار بود تنها به اندازه ۸۰ درصد از ظرفیت آن پذیرای تماشاگران باشد.

با وجود اتفاقی که رخ داد بازی تیم‌های ملی کامرون و کومور برگزار و با برتری ۲ بر یک کامرون و صعود میزبان به مرحله یک چهارم نهایی خاتمه یافت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت جام ملت های آفریقا کومور کامرون خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر فوتبال جوانان 
  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • پیام تصویری حماس درباره کشته شدن اسیر اسرائیلی
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور