Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:03:09 GMT

برپایی بازارچه مشاغل خانگی و صنایع دستی در قم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۳۳۰۱

برپایی بازارچه مشاغل خانگی و صنایع دستی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه فروغ اندیشه، مرتضی باقری مدیرعامل موسسه فروغ اندیشه غدیر در گفت‌وگویی اظهار کرد: نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان قم از ششم تا دهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان قم دایر است که عموم همشهریان می توانند از ساعت 15 الی 21 از آن بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه فرصتی برای ارائه ظرفیت ها و دستاوردهای بانوان کارآفرین استان است که بتوانیم آنها را معرفی و محصولات این هنرمندان را ارائه دهیم.

مدیرعامل موسسه فروغ اندیشه غدیر تصریح کرد: این نمایشگاه همراه با بازارچه مشاغل خانگی و صنایع دستی خواهد بود که می تواند ظرفیت عظیمی برای مجموعه استان باشد.

باقری گفت: دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان قم به همت موسسه نیکوکاری فروغ اندیشه غدیر، استانداری، شهرداری قم، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل و بسیج سازندگی استان قم برگزار می شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز فروغ اندیشه استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مربی پرورشی مدرسه ۲۲ بهمن شهر سمیرم گفت: هدف از برپایی این بازارچه اشنایی دانش اموزان با بازار کسب و کار مدیریت پول و مسئولیت پذیری است.

صدیقه قاسمی افزود: در این بازاراچه محصولات سالم توزیع شد.


دبستان ۲۲ بهمن با ۱۶۰ دانش اموز در مرکز شهر سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان