Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@08:09:25 GMT

وزیر کار شغل‌های از دست رفته را احیا کرد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۳۳۵۴

وزیر کار شغل‌های از دست رفته را احیا کرد

رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران گفت که حجت الله عبدالملکی وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی در همین چند ماه حضور خود در این وزارتخانه مهم با اقدامات مهم و علمی شغل‌های ازدست رفته را احیا کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، «سید ابوالفضل اشرف منصوری» افزود: که وزیر کار در این مدت کوتاه نشان دادند که اقدام های خوبی در حوزه اشتغال می شود انجام داد با پیگیری های صورت گرفته زیست بوم اشتغال رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد که  آمادگی داریم از تمام ظرفیت انجمن‌های صنفی کارگران  برای تحقق اهداف اشتغالزای وزیر کار استفاده کنیم.

ریس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران  تاکید کرد: وزیر کار در مدت کوتاه فعالیت خود، کارنامه درخشانی داشته است و با هوش، درایت، تخصص و توانمندی‌های خود در مدتی کوتاه توانسته است جامعه کارگری را به بهبود اوضاع امیدوار کند.

اشرف منصوری یادآورشد: از وزیری که تنها چند ماه ازانتصاب وی می‌گذرد، نمی‌توان توقع داشت راه صد ساله را یک شبه سپری کند.

وی ادامه داد که  درچند ماه کوتاهی که عبدالملکی فعالیت خود را در وزارت کار آغاز کرده است در حال رونق در تولید و آمار اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف هستیم باید به این وزیر جوان، اقتصاددان و صاحب ایده فرصت داد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است

وزیر کشور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، احمد وحیدی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ طی بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد اظهار کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وزیر کشور با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وی عنوان کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وحیدی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 747939

دیگر خبرها

  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد