Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران از تحول در زیرساخت‌های ارتباطی منطقه ۶ عملیات انتقال گاز با بهره‌برداری از ۷۰۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری خط هفتم سراسری در این منطقه خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، محمدرضا نیک‌روش‌فرد در این باره گفت: همسو با افزایش پایداری انتقال داده و براساس طرح جامع مخابراتی، اتصال مراکز مناطق عملیاتی به شبکه سراسری فیبر نوری شرکت انتقال گاز ایران امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بهره‌برداری از سیستم‌های مخابراتی خط هفتم سراسری، ما را به اهداف شرکت در منطقه ۶ عملیات و جنوب شرق کشور که همان پایداری انتقال داده است، می رساند و اکنون کابل فیبر نوری در این منطقه به همراه تجهیزات اکتیو تحویل شده و بهره‌برداری از آن آغاز شده است.

سرپرست مدیریت مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه مخابراتی، حدود ۲۰ RTU، ۳۴ ایستگاه مخابراتی،۱۷ تکرارکننده VHF (به همراه ۱۰ دستگاه بی‌سیم دستی و ۱۸ دستگاه بی‌سیم خودرویی) و ۷۰۰ کیلومتر فیبرنوری به شبکه فیبر نوری شرکت انتقال گاز افزوده شده است.

نیک‌روش‌فرد افزود: در برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده با تکمیل شبکه مخابراتی خط هفتم در منطقه ۱۰ عملیات، ارتباطات این خط به پالایشگاه فاز یک مجتمع پارس جنوبی وصل و از آنجا به شبکه سراسری فیبر نوری شرکت انتقال گاز متصل می‌شود.

وی تصریح کرد: پیش از راه‌اندازی شبکه مخابراتی خط هفتم ارتباطات مخابراتی منطقه ۶ با تهران از طریق شرکت مخابرات و زیرساخت و با ایستگاه‌های داخلی منطقه از طریق شبکه مایکروویو شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران گفت: با بهره‌برداری کامل از این خط افزونبر تامین ارتباطات عملیاتی خط لوله، ایستگاه‌های شیر بین راهی، یاردها، سیستم‌های اسکادا، بی‌سیم، تلفن و شبکه‌های کامپیوتری، ارتباطات مخابراتی پالایشگاه سرخون، شرکت گاز استان هرمزگان، خط لوله نفت جدیدالاحداث گوره / جاسک نیز تأمین می‌شود.

نیک‌روش‌فرد یادآور شد: تا راه‌اندازی و بهره‌برداری از شبکه مخابراتی خط هفتم در منطقه ۱۰ با تخصیص یک E۱ از طریق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ارتباط NMS سیستم با مرکز کنترل و مانیتورینگ تهران برقرار شده است.

برچسب هاخط هفتم سراسری انتقال گاز شرکت انتقال گاز ایران فیبر نوری

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: خط هفتم سراسری انتقال گاز شرکت انتقال گاز ایران فیبر نوری آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو شرکت انتقال گاز ایران بهره برداری خط هفتم سراسری فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد

داریوش حسن نژاد در بازدید از سد حوضیان گفت: پروژه شبکه انتقال آب حوضیان با هدف توسعه و تامین آب ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دیم منطقه با سیستم آبیاری بارانی در دست اجراست.

وی اظهار داشت: طول اصلی خط انتقال این پروژه ۱۱ کیلومتر است و برای آن در مصارف کشاورزی ۱۳.۷ میلیون متر مکعب و جهت مصارف صنعت، ۲میلیون متر مکعب آب تخصیص در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه گفت: یکی از مهمترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای لرستان، مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف تامین آب شامل سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و انتقال آب، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ و کانال‌های آبرسانی مطابق سیاست‌ها و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نیرو است.

سد حوضیان که در یک کیلومتری شهرستان الیگودرز و بر روی رودخانه‌ای به همین نام قرار دارد با طول تاج ۵۳۳ متر، عرض تاج ۱۰ متر و ارتفاع ۷۳ متر از نوع خاکی سنگ ریزه‌ای با هسته رسی است و بهره‌برداری رسمی از آن اردیبهشت ۱۳۹۵ آغاز شد که تکمیل شبکه آن از مصوبات سفر آذرماه ۱۴۰۰ آیت الله رییسی به لرستان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد