Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش وزارت نفت برای فروش و صادرات نفت، همچنین تهاتر نفت با بدهی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی ستودنی است.

به گزارش شانا، محمدرضا رضایی‌کوچی، ضمن تشکر از وزیر نفت برای همکاری در زمینه تهاتر نفت با بدهی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی گفت: خوشبختانه شاهدیم وزارت نفت، برای تهاتر نفت به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی و پرداخت بدهی پیمانکاران، همکاری بسیار خوبی داشته و در کنار صادرات و فروش نفت، با دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران بزرگ کشور برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیز نفت تهاتر کرده که مطلوب و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع تهاتر نفت با بدهی پروژه‌های عمرانی در قانون بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده، همچنین دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ نیز به موضوع تأمین منابع مالی پروژه‌ها با تهاتر نفت، توجه داشته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به همکاری وزارت نفت برای تحویل قیر به دستگاه‌های اجرایی کشور، اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه امسال وزارت نفت مکلف بود مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) نفت خام را برای اجرای پروژه‌های راهسازی و عمرانی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهد، این رقم در بودجه سال ۱۴۰۱ به رقم ۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است که در تکمیل پروژه‌های عمرانی نقش مؤثری خواهد داشت.

منبع: شانا

کلیدواژه: محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس فروش نفت پروژه های عمرانی وزارت نفت تهاتر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم گفت: روزانه سه میلیارد تومان برای رفت و روب شهر قم هزینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید اخوان امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر وظیفه نظارت، تدوین و اجرا را بر عهده دارد.

وی افزود: از هزینه‌های جاری شهرداری اعم از پرسنل و هزینه‌های اداری و تشکیلاتی، هزینه‌های ضروری در اولویت قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بودجه شهرداری قم در سال جاری، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بودجه شهرداری قم در نیازهای شهری و مباحث توسعه و عمران شهری جوابگو نیست، اما شاهد رشد مناسبی هستیم.

اخوان ادامه داد: همه تلاش مجموعه شورای اسلامی شهر بر این است تا دریافت عوارض با رشد معتدلی انجام شده و فشاری محتمل شهروندان نشود.

وی با بیان اینکه بخشی از بودجه نقدی و غیر نقدی است، تصریح کرد: از ۱۴ هزار ۲۰۰ میلیارد، ۲,۵۰۰ میلیارد تومان بودجه جاری شهرداری قم است که شامل حقوق و دستمزد کارکنان و پرسنل سازمان‌هایی چون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی توسط شهرداری قم تأمین می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم هزینه نگهداری شهر را ۱,۰۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت: روزانه ۳ میلیارد تومان هزینه رفت و روب سطح شهر فضای سبز است.

اخوان سرانه عمرانی برای هر نفر را ۱۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای امور عمرانی شهر صرف می‌شود.

کد خبر 747564

دیگر خبرها

  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم