Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری از شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در عملیات درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند مسلح قصد انتقال محموله مواد مخدر از سیب سوران به نقاط مرکزی کشور دارند، بنابراین موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این رابطه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداختند و سرانجام ساعت ۲۰:۰۰ شب گذشته سوداگران مرگ را که با یک دستگاه وانت نیسان در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در حوالی روستای "کهنمیر" سوران بودند، شناسایی کردند و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند و درگیری مسلحانه آغاز شد.

وی گفت: در این درگیری که حدود نیم ساعت ادامه داشت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و دیگر قاچاقچی با تنگ شدن عرصه بر خود و استفاده از تاریکی شب به اطراف متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: متأسفانه در این درگیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران سرگرد "وحید سالاری"، از ناحیه سر مجروح و سریع به بیمارستان منتقل شد، ولی تلاش تیم پزشکی برای نجات جان وی بی نتیجه ماند و این مامور جان برکف پلیس استان به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: در این عملیات ضمن کشف یک قبضه سلاح کلاش با ۹۶ فشنگ جنگی در بازرسی از خودروی توقیفی از قاچاچیان مقدار ۳۰۵ کیلو و ۷۶۶ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مامور جان برکف پلیس استان خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم متواری شده آغاز شده که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های کردستان از وقوع درگیری مسلحانه مرزبان هنگ مرزی بانه با اشرار مسلح در منطقه مرزی «هنگ ژال» بانه و شهادت یکی از مرزبان هنگ بانه در این درگیری خبر داد.

وی اظهار داشت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و مراقبت از نوار مرز، با گروهک معاند درگیر شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

وی افزود: با مقاومت کم نظیر و ایثار نیروهای جان برکف مرزبانی ضمن دفع حمله این جنایتکاران از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری بعمل آمد که اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار سپهری تصریح کرد: در این درگیری سرباز وظیفه "فرزین بلیان "با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و به شدت مجروح شدکه اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر وقاع نشد و این مرزبان دلاور و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به بیمارستان شهرستان بانه منتقل شدند.

ارشدترین مقام در مرزبانی استان کردستان عنوان کرد: بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، خاطرنشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

گفتنی است، شهید بلیان مجرد و اهل شهرستان کرمانشاه است.

کد خبر 6094906

دیگر خبرها

  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان