Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل جانعلی‌پور، مدیر مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر نظارت و ارزشیابی کتاب‌های خارجی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور در ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: امسال از ناشران خارجی فهرست ۲۱ هزار عنوان کتاب را برای بارگذاری در بخش لاتین و عربی دریافت کردیم و پس از بررسی‌های کارشناسان این حوزه و بارگذاری در سامانه نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آثار در مدت یک هفته توسط کارشناسان این حوزه از لحاظ محتوایی مورد بررسی قرار گرفت و کتاب‌های خارجی اندکی از این فهرست حذف شدند.

مدیر مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با شرکت در پویش «نذر کتاب» ۶۳ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان به نیت سن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سیل‌زدگان جنوب کشور به ویژه شهر کرمان هدیه کرد، در ادامه گفت: عدد ۶۳ به صورت نمادین و به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی انتخاب شده است. به طور قطع بیش از این تعداد کتاب برای التیام و همدردی با مردم جنوب کشور توسط گروه‌های جهادی اهدا خواهد شد.

کد خبر 5408344 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران معرفی کتاب نمایشگاه مجازی کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران نقد کتاب کتاب و کتابخوانی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ترجمه روز زن تازه های نشر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی انقلاب اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجدید چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد- کاترین فیونا جین نیوتن "معاون مدیر منطقه ای  برنامه جهانی غذا در قاهره" به اتفاق نگار گرامی سرپرست بخش برنامه ریزی دفتر منطقه ای و مایسا الغریباوی نماینده برنامه جهانی غذا در ج.ا.ا.در سفر یک روزه خود به استان یزد ضمن دیدار با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد از مهمانشهر تفت بازدید کردند. 

وی پس از گفتگو با مدیر مهمانشهر و بازدید از انبار ، کارگاه معیشتی و نانوایی و همچنین روند و تاثیرگزاری کمکهای برنامه جهانی غذا بر پناهندگان، بررسی نیازها و مشکلات به ویژه در حوزه فعالیتهای سازمان، درخصوص نیازها و پیشنهادات و افزایش بودجه برای پناهندگان ساکن در ایران قول بررسی و مساعدت داد. 

در این دیدار محسنی راد بر همت و تلاش بیشتر سازمانهای بین المللی بر اختصاص بودجه مناسب جهت کاهش مشکلات اتباع خارجی بویژه اتباع آسیب پذیر در حوزه مهارت آموزی و معیشت تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»